שעוני ה-Apple Watch 6 ו-Apple Watch SE מגיעים לישראל

שעון Apple Watch 6 (מקור אפל)

צמד שעוני ה-Apple Watch החכמים מהדור החדש של אפל נוחתים באופן רשמי בישראל, כאשר ניתן יהיה למצוא את ה-Apple Watch 6, גרסת השעון החדשה והמתקדמת ביותר של אפל וה-Apple Watch SE, השעון החכם המוזל הראשון של החברה. שני הדגמים יהיו זמינים למכירה בגרסת ה-GPS ובגרסת הסלולר בגודל 40 או 44 מ”מ ועם מגוון רחב של אפשרויות צבע ורצועות.

צמד שעוני ה-Apple Watch החדשים הוכרזו רק בחודש האחרון במהלך אירוע ה-Time Flies של החברה, כשהם מגיעים עם מערכת ה-WatchOS 7 העדכנית ומסך OLED Retina שיהיה זהה לשני הדגמים. שעון ה-Apple Watch 6 מגיע כדגם הפרימיום החדש למעשה של החברה כאשר הוא משתמש במעבד ה-Apple S6 העדכני של אפל ומציע אפשרויות מתקדמות כמו מדידת רמת חמצן בדם, מדידת אק”ג ומסך פועל תמיד (Always-On), אותו ניתן יהיה למצוא עשוי מאלומיניום בנוסף לפלדה וטיטניום.

לעומתו, ה-Apple Watch SE מגיע כשעון ה”זול” הראשון של החברה החולק תכונות רבות ל-Watch 6 החדש, אך מגיע עם שבב ה-Apple S5 מהדור הקודם וגוף אלומיניום בלבד, כאשר הוא אינו מציע את אפשרויות המתקדמות הכוללות מדידת החמצן בדם, אק”ג או מסך פועל תמיד, אך מגיע עם מדידת דופק, זיהוי נפילות ועוד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

שעון Apple Watch SE (מקור אפל)

השוואת שעונים:

Apple Watch SE
Apple Watch 6
מסך 40 או 44 מ"מ
Reting OLED
40 או 44 מ"מ
Reting OLED
שבבApple S5Apple S6
ציפוי מסך זכוכית Ion-Xזכוכית Ion-X
זכוכית ספיר בדגמי טיטניום ופלדה
גוףאלומיניוםאלומיניום, פלדה או טיטניום
משקלהחל מ-30.49 גרםהחל מ-30.5 גרם
פיצ'ריםמדידת דופק
חיוג חירום SOS
זיהוי נפילות
מדידת דופק
חיוג חירום SOS
זיהוי נפילות
מדידת חמצן בדם
מדידת אק"ג
מסך דלוק תמיד (Always-On)

שעוני ה-Apple Watch החדשים זמינים בהזמנה מוקדמת ב-iDigital ולרכישה מיידית ב-KSP ואייבורי:

לכל דגמי Apple Watch Series 6: אייבוריKSP

לכל דגמי Apple Watch SE: אייבורי / KSP


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים