הוכרז: Apple Watch 6 – השעון החכם החדש של אפל עם חיישן ספיקת חמצן

שעון Apple Watch 6 (מקור אפל)

חברת אפל (Apple) הכריזה על שעון ה-Apple Watch 6 החדש של החברה במהלך אירוע ההשקה המקוון Time Flies שנערך היום (ג’, 15.09). השעון החדש שומר על הצורה של הדור הקודם תוך כדי שהוא מצוייד במגוון חיישנים משופרים לניטור טוב יותר של בריאות המשתמש המציע זמן סוללה של עד 18 שעות.

בעוד שעון ה-Apple Watch 6 החדש שומר על העיצוב הכללי של ה-Apple Watch 5, הוא יהיה זמין במגוון צבעים גדול יותר הכולל זהב, אפור גרפיט (graphite) וכחול, כאשר לראשונה תהיה גרסה אדומה יעודית כחלק מפרויקט Product Red. בנוסף ניתן יהיה להשיג את השעון עם מגוון רצועות הכוללות רצועות עור, סיליקון, בד, רצועות “שזורות” ורצועת Solo Loop חדשה העשויה מחתיכת סיליקון בודדת ללא תפסנים או חיבורים.

השינוי הגדול ביותר בדגם החדש מגיע בדמות החיישנים המובנים בו, בהם חיישן הדופק וספיקת החמצן בדם SpO2 החדשני של החברה המשתמש באלגוריתם משופר המספק דיוק גבוהה במיוחד. כאשר החברה בודקת יחד עם מספר גופי מחקר רפואיים אפשרות לביצוע אבחון מוקדם של בעיות רפואיות בהם אף קורונה (COVID-19).

שעון Apple Watch 6 (מקור אפל)

שעון האפל החדש יגיע עם מערכת ההפעלה watchOS 7 ובליבו ערכת השבבים ה-Apple S6 החדשה של החברה המבוססת על מעבד ה-A13 המפעיל את סדרת האייפון 11 של החברה. ערכת השבבים מציעה שיפור ביצועים של עד 20% לעומת מעבדי הדור הקודם. בנוסף, החברה שדרגה את מסך השעון שיהיה בהיר פי 2.5 לעומת הדור הקודם תוך שהוא יציע זמן סוללה של עד 18 שעות בדומה לדור הקודם עם תמיכה בטעינה מהירה, המאפשרת טעינה מלאה בפחות משעה וחצי.

שעון ה-Apple Watch 6 החדש של אפל יהיה זמין למכירה במחיר של החל מ-399 דולר לגרסת ה-GPS והחל מ-499 דולר לגרסה הכוללת חיבור סלולרי מובנה. גרסת ה-watchOS 7 החדשה תהיה זמינה למשתמשים בדגמי השעונים החכמים של אפל מ-Apple Watch 3 ומעלה החל ממחר, ה-16.09.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים