שמועה: OnePlus Nord SE יוצג ב-2021 עם טעינה סופר מהירה ומסך AMOLED

OnePlus Nord (צילום: רונן מנדזיצקי) OnePlus Nord (צילום: רונן מנדזיצקי)

חברת וואן פלוס כבר לא מתמקדת רק בשוק הגבוה, כשבמהלך השנה השיקה מספר דגמים המיועדים לשוק הביניים ומטה. מכשירים אלו נמצאים תחת מותג OnePlus Nord וכעת מסתמן כי אחרי שכבר נחשפנו לדגמי ה-Nord N10 5G וה-Nord N100, מתכננת וואן פלוס מכשיר נוסף, זה יענה לשם OnePlus Nord SE ויציע תמיכה בטעינה סופר מהירה ומסך AMOLED.

על פי השמועה שמגיעה מאתר AndroidCentral, ה-OnePlus Nord SE יצטרף לסדרת הביניים של החברה בשנה הבאה, כשהוא מציע את מערכת השבבים Snapdragon 765G, בדומה לדגם ה-Nord הראשון, ויציע תצוגה בעלת פאנל AMOLED ברזולוציית +Full HD. מדובר בשינוי ממסכי ה-LCD שראינו בדגמי ה-N10 וה-N100 שהוצגו בסוף החודש שעבר, מה שיהפוך את ה-Nord SE לדומה יותר לדגם ה-Nord המקורי ומעיד שככל הנראה יהיה מדובר בדגם ההמשך לאותו מכשיר שהושק ביולי 2020.

נתון משמעותי שנחשף מציין את נוכחותה של טכנולוגיית הטעינה המהירה Warp Charge 65, זו הוצגה עם דגם ה-OnePlus 8T, ובאמצעותה מאפשרת החברה לטעון את המכשיר תוך כ-30-40 דקות בשימוש בהספק מירבי של 65 וואט. סוללת דגם ה-OnePlus Nord SE צפויה להגיע בקיבולת 4,500mAh, זו גדולה בכ-10% מסוללת ה-Nord המקורי, שהגיעה בקיבולת 4,100mAh ועם תמיכה בטעינה מהירה בהספק מירבי של 30 וואט.

במידה ו-OnePlus תאשר את קיומו, ניתן לצפות כי ה-OnePlus Nord SE ייחשף עד סוף הרבעון הראשון של 2021.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים