טום וג’רי נוחתים בעולם האמיתי בסרט חדש

טום וג’רי (תמונה: Warner Bros)

מחלקת האנימציה של אולפני האחים וורנר שיחררה טריילר ראשון לסרט “טום וג’רי” (Tom & Jerry) שיחיה מחדש את דמויות החתול והעכבר האהובים שנמצאים בריב בלתי פוסק מאז הגיחו לעולם ב-1940.

הסרט החדש הינו שילוב בין אנימציה ללייב אקשן, כאשר נראה שבעלי חיים בעולם הסרט מצוירים בעוד בני אדם הם שחקנים בשר ודם. מבחינת הסגנון, נראה כי הסרט שואב את השראתו הגדולה מהקלאסיקה “מי הפליל את רוג’ר ראביט”. הפעם, היריבות בין החתול והעכבר לוקחת אותם לניו יורק, שם מתמקם ג’רי העכבר במלון יוקרתי. כאשר צוות המלון מגלה כי עכבר פלש למלון בדיוק בזמן שחתונה מפוארת וחשובה עומדת להתקיים בו, הם מחליטים לגייס את אויבו המושבע, טום החתול, כדי לטפל בבעיה. כנראה שהחבר’ה לא צפו בטלוויזיה ב-80 השנה האחרונות, אחרת היו יודעים שטום אינו בדיוק החתול הנכון למשימה.

את קולותיהם של טום וג’רי יספק פרנק וולקר, שחקן קול ותיק אשר כבר גילם את הדמויות לסירוגין עוד משנות ה-90, וברזומה שלו גם סרטים וסדרות כמו סקובי דו, פיוצ’רמה, רובוטריקים, מורטל קומבט ועוד. הקאסט המצולם של הסרט יכלול את השחקנים קלואי גרייס מורץ (“קיק אס”), מייקל פנה (“אנטמן”) רוב דלייני (“קטסטרופה”, “דדפול 2”) וקן ג’יונג (“קומיוניטי”).

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הסרט החדש מחזיר את הצמד למסך הגדול בפעם הראשונה מאז 1992. הסדרה המקורית של טום וג’רי רצה במשך 114 פרקים בין 1940-1958, וזיכתה את הצמד ב-7 פרסי אוסקר. מאז, שבו האויבים המושבעים לסדרות המשך וסרטונים חד פעמיים שמופקים עד היום.

את הסרט החדש ביים טים סטורי, הבמאי שעומד מאחורי הסרט “ארבעת המופלאים” (Fantastic Four), שנחשב אחד מסרטי הקומיקס הפחות אהובים של שנות ה-2000. אך סטורי הצליח להתאושש מהכישלון ההוא בעיקר באמצעות שני סרטי “לחשוב כמו גבר” (Think Like A Man) בכיכובו של הקומיקאי קווין הארט שהיו הצלחה גדולה בארה”ב. סטורי ביים לאחרונה את הסרט “שאפט” בכיכובו של סמואל ל. ג’קסון, ואף גויס לביים סרט לייב אקשן עתידי המבוסס על משחק הקופסא “מונופול”, אף הוא בכיכובו של קווין הארט.

“טום וג׳רי” צפוי לצאת לאקרנים במהלך 2021.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים