פרטנר מסכמת את הרבעון השלישי עם עליה במספר המנויים והפסד קטן

שלט פרטנר צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת פרטנר מסכמת את הרבעון השלישי של השנה עם ירידות שנתיות קלות בהכנסות וברווח, זאת בזמן שמספר מנויי הסלולר של החברה וכן מנויי הטלוויזיה פרטנר tv נמצאים בעליה, וברקע ממשיכה הפריסה של רשתות הסיבים האופטים, אלו מגיעים לדבריה כבר ל-700 אלף משקי בית ב-50 ערים שונות בישראל.

את הרבעון השלישי של השנה מסכמת פרטנר עם הכנסות של 800 מיליון שקלים, ירידה של 3% משנה לשנה, את זו זוקפת החברה גם ברבעון זה להשפעות הקורונה, ובעיקר לירידה החדה בנסיעות לחו”ל שהובילה לירידה בהכנסות חברות הסלולר מחבילות בנדידה. לצד הירידה בהכנסות רושמת החברה הפסד בגובה 5 מיליון שקלים, או 0.03 ש”ח למניה, זאת מול רווח של 7 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מספר מנויי הסלולר בסוף הרבעון עמד על כ-2.76 מיליון, עליה של כ-4% משנה לשנה, ולפי פרטנר מדובר בעליה של כ-33 אלף מנויי פוסט-פייד וב-21 אלף מנויי פרי-פייד בהשוואה לנתוני הרבעון השני של 2020, כאשר ההכנסה החודשית הממוצעת ממנוי סלולר (ARPU) עמדה על 51 ש”ח, בדומה לנתון שהוצג ברבעון השני.

מספר מנויי הטלוויזיה פרטנר tv עמד נכון ל-30 בספטמבר 2020 על 224 אלף, עליה של כ-9000 מנויים בהשוואה לנתוני הרבעון השני של השנה, כשמשנה לשנה מדובר בעליה של 48 אלף מנויים. בפרטנר מציינים כי נכון לפרסום הדוחות (ד’, 25.11) עמד מספר המנויים על 229 אלף, וכי מדובר בתוספת של מעל 40 אלף מנויים מתחילת השנה, כאשר לדבריה רוב המנויים לשירות הטלוויזיה נרשמו דרך תכניות באנדל המשלבות שירותים נוספים של החברה.

השוואת מפרטים