שמועה: Galaxy S21 יציע תמיכה ב-S Pen, אבל אל תספידו את ה-Galaxy Note

Galaxy Note 20 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Galaxy Note 20 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

סדרת מכשירי הדגל הבאה של סמסונג, ה-Galaxy S21 (או Galaxy S30), צפויה להיחשף באופן רשמי כבר בתחילת השנה הבאה, כאשר לא מעט שמועות עלו בעבר בכל הנוגע לעט הסטיילוס S-Pen של החברה. השיח הנוגע ל-S Pen עולה במדרגה קטנה נוספת כעת, עם דיווח של אתר ETNews הקוריאני, אשר לפיו החלה סמסונג בהזמנות של Digitizers, הדרושים עבור פיענוח אותות המגיעים מעט הסטיילוס אל המסך ומשם אל המעבד.

הרכיבים עליהם מדבר הדיווח העדכני הם אלו המאפשרים למסכי המגע לפרש את הקלט המגיע מעט הסטיילוס לכדי פקודות במכשיר בו הן מתקבלות, כאשר ה-Digitizers צפויים להשתלב אך ורק בדגם ה-Galaxy S21 Ultra, שיהיה הדגם המתקדם, וגם היקר ביותר בסדרה.

הדיווח מציין גם את מה ששמענו לא פעם בעבר לגבי סדרת ה-Galaxy Note, זו צפויה להיעלם בעתיד מהמפה, כשאת מקומה יתפסו מכשירי ה-Galaxy Z Fold המתקפלים של סמסונג, אלו צפויים לקבל תמיכה בעט הסטיילוס גם כן. אך הדיווח הנוכחי מציין כי ב-2021 נראה דגם בודד חדש של הגלקסי נוט, במקום שניים שהוצגו בסדרת ה-Note 20, כך שעדיין מוקדם להספיד את הסדרה הפופולרית בעת זו.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הדלפות קודמות כבר חשפו את מפרטו הטכני של כלל הדגמים בסדרת הדגל הבאה של סמסונג, בהם גם ה-Galaxy S21 Ultra שצפוי לקבל תמיכה בעט ה-S Pen של החברה. במפרטו הטכני של המכשיר אנו צפויים למצוא מסך 6.8 אינץ’ ברזולוציית +WQHD עם קצב רענון אדפטיבי שיגיע עד 120 הרץ, את מערכת השבבים Snapdragon 875 או ה-Exynos 2100, סוללת 5000mAh ומערך צילום חדש עם חיישן ראשי ברזולוציית 108 מגה פיקסל ואפשרות לביצוע זום אופטי פי 3 ופי 10.

את סדרת ה-Galaxy S21 צפויה סמסונג להציג בינואר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים