גל גדות משיקה מותחן אקשן חדש עם משכורת של 8 ספרות

גל גדות (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) גל גדות (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

גל גדות ממשיכה למצב עצמה כאחת השחקניות העסוקות ביותר בהוליווד, וכעת תוסיף לרשימה את התפקיד הראשי במותחן ריגול חדש בשם “Heart of Stone”, הצפוי להשיק פרנצ’ייז קולנועי גדול בסגנון ג’יימס בונד ו”משימה בלתי אפשרית”, הפעם עם גיבורה נשית במרכז.

את התסריט כתב גרג רוקה, תסריטאי הסרט “משמר האלמוות” (The Old Guard) של נטפליקס, יחד עם אליסון שרודר שהייתה מועמדת לאוסקר על סרטה “מאחורי המספרים”.

בעסקת ענק עם האולפן סקיידאנס, גדות צפויה לשלשל לכיסה משכורת עתק של 8 ספרות (לפחות 10 מיליון דולר), מספר השמור רק לכוכבים הגדולים ביותר של הוליווד, ויהפוך את גדות לאחת השחקניות המרוויחות ביותר בתעשייה כיום. גדות גם תפיק את הסרט דרך חברת ההפקה שלה, Pilot Wave.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בינתיים, שלושה סרטים בכיכובה צפויים לנחות בקרוב. “וונדר וומן 1984” יעלה לאקרנים הפתוחים ברחבי העולם בעוד כשבועיים, ולפלטפורמת הסטרימינג HBO Max בארה”ב בסוף החודש. גדות מככבת גם בסרט “רצח על הנילוס” של קנת’ בראנה, וכן סיימה לאחרונה את צילומי סרט האקשן של נטפליקס “Red Notice” לצד ריאן ריינולדס ודווין “הרוק” ג’ונסון.

עוד לפני “Heart of Stone”, גדות תגלם את קליאופטרה בסרט היסטורי בהפקתה, אותו תביים במאית “וונדר וומן” פטי ג’נקינס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים