מצגת המשקיעים של דיסני: כל ההכרזות לתכנים העתידיים של דיסני ופיקסאר

הארמון של וולט דיסני תמונה באדיבות Disney

דיסני חשפה הלילה (ו’, 11.12) שלל רב של תכנים הצפויים לעלות בבתי הקולנוע וערוצי הסטרימינג השייכים לה, כחלק ממצגת למשקיעי החברה. כך זכינו לחשיפות וטריילרים חדשים לתכנים שיעלו בחודשים הקרובים, והן הכרזות לסרטים וסדרות הצפויים בשנים הקרובות כחלק מההיצע של דיסני עצמה ושל החברות בבעלותה – מארוול, לוקאס-פילם ו-פיקסאר.

התכנים שחשפו פיקסאר, דיסני אנימציה ודיסני לייב אקשן:

נשמה / Soul

הצצה נוספת לסרט הבא של פיקסאר, אשר יעלה לצפייה בפלטפורמה דיסני פלוס בחג המולד המתקרב, ה-25 בדצמבר. הסרט, בבימויו של פיט דוקטר (“למעלה”, “מפלצות בע”מ”) עוקב אחר מורה למוסיקה (ג’יימי פוקס) אשר נהרג ונשמתו מגיעה לעולם הביניים בין החיים למוות, בו נולדות הנשמות של בני האדם.

שנות אור / Lightyear

סרט אנימציה חדש מבית פיקסאר המתמקד בבאז שנות אור מסרטי “צעצוע של סיפור”. לא, לא הצעצוע מהסרטים – אלא באז המקורי – אסטרונאוט בדיוני אשר עליו מבוסס הצעצוע המפורסם בעולם הסרטים. כזכור, בסרט הראשון בסדרה הצעצוע באז משוכנע שהוא אכן באז האמיתי ולא רק צעצוע. הסרט החדש יחקור את חייו של האיש והאגדה. את הדמות ידבב כריס אוונס (“קפטן אמריקה”).

כישוף / Encanto

סרט מוסיקלי חדש עם שירים מאת לין מנואל מירנדה (“המילטון”, “מואנה”). הסרט יעקוב אחרי נערה קולומביאנית בת 15 בשם מריאנה ומשפחתה אשר עטופה בקסם. “כישוף” יהיה הסרט האנימציה ה-60 במספר של דיסני.

מכוניות: הסדרה / Cars

סדרה חדשה התגיע בסתיו 2022, ותציג הרפתקאות חדשות של כוכבי סרטי פיקסאר “מכוניות”. לייטנינג מקווין וחברו הטוב מייטר נוסעים ברחבי ארה”ב ונקלעים להרפתקאות שונות ומשונות.

Win Or Lose

סדרת האנימציה באורך מלא הראשונה של פיקסאר, אשר תנחת ב-2023. הסדרה עוקבת אחר קבוצת סופטבול בחטיבת ביניים בשבוע המוביל לאליפות. כל פרק יתמקד בשחקן אחר בקבוצה והבעיות האישיות עימן מתמודד.

הוקוס פוקוס 2

סרט המשך לסרט שהפך ללהיט חג ליל כל הקדושים, משנת 1993. את הסרט יביים אדם שנקמן (“היירספריי”) וכוכבות הסרט המקורי בט מידלר, שרה ג’סיקה פרקר וקת’י נג’ימי צפויות לחזור, אם כי טרם הוכרזו רשמית.

שלושה גברים ותינוקת

הסרט הקלאסי משנת 1987 מקבל ריבוט מודרני, בכיכובו של זאק אפרון. שלושה גברים הוללים נאלצים לטפל בתינוקת המופיעה על סף דלתם, כאשר לא ברור מי מהם הוא האב.

לילה במוזיאון

סדרת הסרטים המצליחה של בן סטילר מגיע לטלוויזיה, והפעם בגרסת אנימציה, מאת היוצר שון לוי – החתום על הטרילוגיה המקורית וכן הסרט הצפוי “לשחרר את גיא” עם ריאן ריינולדס.  הסדרה תעלה בדיסני פלוס במהלך 2021.

צ’יפ ודייל: צוות הצלה / Chip N’ Dale: Rescue Rangers

סרט חדש לילדים המחזיר את צוות הסנאים השובבים בגרסה התשלב אנימציה ולייב אקשן. על הנייר זהו סרט ילדים טיפוסי, אך הצוות מאחורי הקלעים מסקרן גם למבוגרים. את הסנאים ידבבו הקומיקאים אנדי סמברג (“ברוקלין תשע-תשע) וג’ון מולייני (“ספיידרמן: ממד העכביש”) ואת הסרט יביים  עקיבא שייפר, אחד מחברי להקת הLonely Island של סמברג, אשר ביים גם את הסרט של הלהקה “פופסטאר” (Popstar: Never Stop Never Stopping)

פינוקיו / Pinocchio

סרט לייב אקשן חדש היחזיר את הסיפור הקלאסי לחיינו. מדובר בעוד אחד מעיבודי הלייב אקשן למחזות הזמר הקלאסיים של דיסני כמו “מלך האריות” ו”היפה והחיה”. על כסא הבמאי ישב רוברט זמקיס (“בחזרה לעתיד”). טום הנקס יככב כאביו של הבובה, ג’פטו.

פיטר פן ווונדי / Peter Pen & Wendy

אחרי הכשלון הקולנועי הקודם “פן” מ-2015, דיסני מנסים להשיק פעם נוספת סרט על הרפתקאות הילד שאינו מתבגר. ג’וד לאו יככב כקפטן הוק ויארה שהידי (“שחור-כזה”) כטינקרבל.

מכושפת 2 / Disenchanted

סרט המשך לסרט “מכושפת: הקסם מגיע למנהטן” משנת 2007 בכיכובה של איימי אדאמס. אדאמס חוזרת בתור הנסיכה ג’יזל אשר עזבה את חייה בממלכה מצוירת והגיע לניו יורק.

הנזירות בלוז 3 / Sister Act 3

וופי גולדברג חוזרת לסרט נוסף בסדרת “הנזירות בלוז” מתחילת שנות ה-90. גולדברג תשוב גם לכסא המפיקה, יחד עם טיילר פרי.

בנוסף, דיסני הכריזו גם על סדרות היתמקדו בנסיכות הקולנועיות מואנה (“מואנה”) וטיאנה (“הנסיכה והצפרדע”) וכן בדמויות צד מהסרטים “שישה גיבורים” ו- “זוטרופוליס”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים