מיקרוסופט מוסיפה כלי ניהול סיסמאות ל-Microsoft Authenticator

Microsoft Authenticator

מיקרוסופט (Microsoft) משדרגת את אפליקציית האימות הדו-שלבי שלה, ה-Microsoft Authenticator, ומוסיפה לה אפשרות לניהול הסיסמאות של המשתמשים במכשירים הסלולריים, ובנוסף גם במחשבים המשתמשים בדפדפן ה-Edge החדש של החברה, או כרום של גוגל באמצעות תוסף יעודי.

אפליקציית ה-Microsoft Authenticator של מיקרוסופט הושקה לראשונה ב-2017 כפתרון אלטרנטיבי של החברה ליישומי אימות דו-שלבי (2FA) אחרים, דוגמת ה-Google Authenticator. בגרסה החדשה של האפליקציה מיקרוסופט הוסיפה  אפשרות לשמירה וניהול סיסמאות באופן מובנה, עם יכולת הזנת הסיסמאות באופן אוטומטי בשדות המתאימים באתרי אינטרנט ויישומים במכשיר, כאשר הסיסמאות יאוחסנו ויסונכרנו דרך חשבון המיקרוסופט של המשתמש.

בעוד שבמקור אפליקציית ה-Microsoft Authenticator נועדה להיות פתרון סלולרי בלבד למכשירי אייפון ואנדרואיד, כחלק מהשינוי החדש החברה השיקה תוסף יעודי לדפדפן הכרום הפופולרי של גוגל בשם Microsoft Autofill ושילבה את מנגנון ניהול הסיסמאות החדש ישירות בדפדפן ה-Microsoft Edge העדכני של החברה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ניהול הסיסמאות החדש ב-Microsoft Authenticator (מקור מיקרוסופט)

כלי ניהול סיסמאות הם פתרון שימושי מאחר והם מאפשרים להשתמש בסיסמאות שונות ומורכבות יותר באתרים ויישומים השונים, ודרך כך לחזק את האבטחה על חשבונות המשתמש. בעוד שאחד הכלים הפופולריים שנמצאים כיום בשימוש הוא מנהל הסיסמאות של דפדפן הכרום, הוא מוגבל לשימוש בדפדפן עצמו, מה שהופך את השדרוג החדש של מיקרוסופט למשמעותי יותר, במיוחד כשהוא ניתן לשימוש גם במחשבים וגם במכשירי הסלולר השונים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים