מיקרוסופט משיקה את דפדפן ה-Microsoft Edge

דפדפן Microsoft Edge

חברת מיקרוסופט (Microsoft) השיקה רשמית את דפדפן האדג’ (Edge) החדש של החברה, ה-Microsoft Edge, השם הרשמי לדפדפן שהיה ידוע עד כה כ-Edge Chromium. הדפדפן החדש מחליף למעשה את דפדפן ה-Edge המקורי של החברה ומנוע ה-EdgeHTML לטובת מנוע הכרומיום (Chromium) המוכר מדפדפן הכרום של גוגל.

דפדפן ה-Edge החדש מגיע למעלה משנה לאחר ההכרזה הרשמית על ידי החברה על המעבר למנוע הכרומיום ובהתאם ללו”ז הרשמי, כאשר הוא זמין מהיום בגרסת 79 הסופית שלו אחרי פרק זמן ארוך בו הוגדר כבטא בלבד. מלבד גרסת הווינדוס הרגילה’ דפדפן ה-Edge יהיה זמין גם למערכת ההפעלה macOS ובמכשירי אנדרואיד ו-iOS הסלולריים.

הגרסה הנוכחית מגיעה עם הפיצ’רים אותם הציגה החברה בעבר, בהם מצב IE Mode המאפשר תאימות לאתרים ישנים יותר התואמים לדפדפן ה-Internet Explorer, בנוסף ל-Privacy Dashboard, מנהל הפרטיות החדש הדפדפן שיציע 3 רמות הגנה: לא מסונן (unrestricted), מאוזן (balanced) וקפדני (strict).

מסך הפתיחה של דפדפן Microsoft Edge

משימוש קצר בדפדפן ה-Microsoft Edge ניתן לחוש את בסיס הכרומיום שלו, כאשר הדפדפן כולו מרגיש כגרסה משודרגת ושונה של דפדפן הכרום, במיוחד בנושא עיצוב מסך הבית הראשי שנועד להקל על המשתמש. הדפדפן מצליח להציג תצורה דומה מספיק לכרום, אך בו בזמן הוא גם שונה ממנו, דבר שיכול לגרום ללא מעט משתמשי כרום לנסות את הדפדפן החדש ואף להישאר ולהשתמש בו לאחר מכן.

הדבר החשוב ביותר לו צריך לחכות כדי לראות הוא האם דפדפן ה-Edge החדש של מיקרוסופט יוכל להוות תחרות ותחלופה לדפדפן הכרום של גוגל, הנחשב לגדול ביותר בתחומו ברחבי העולם.

להורדת דפדפן Microsoft Edge, לחצו על הקישור המתאים לכם: Windows / MacOS | Android | iOS


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים