לקראת CES 2021: חברת LG מכריזה על טלוויזיית OLED גמישה

טלוויזיית LG Bendable Cinematic Sound OLED (מקור LG Display)

חברת LG Display, חטיבת המסכים של LG, הכריזה על מסך Bendable Cinematic Sound OLED שיוצג במהלך תערוכת CES 2021 הקרובה. מדובר על מסך OLED גמיש וחדשני בגודל 48 אינץ’ המסוגל לשנות את הצורה שלו ממצב שטוח למצב קעור כאשר הוא משלב בנוסף את טכנולוגיית ה-CSO של LG ליצירת אודיו מפאנל הטלוויזיה עצמו, ללא שימוש ברמקולים רגילים.

לאחר שהכריזה על טלוויזיית ה-LG QNED Mini LED המגיעה עם טכנולוגיית ה-Mini LED, הפעם LG מציגה טלוויזיה חדשנית אחרת בדמות ה-Bendable CSO (ר”ת Cinematic Sound OLED), המגיעה בעיצוב לא שגרתי. הטלוויזיה לא קעורה או שטוחה ומסוגלת לשנות את הצורה שלה הודות לשימוש בפאנל OLED דק וגמיש בעובי 0.6 מ”מ, אשר מתאים את הצורה שלו לפי הגדרות המשתמש ומאפשר מעבר ממצב שטוח ועד לקעירות של 1000R, לקבלת חווית שימוש טובה יותר במשחקים.

השימוש במסך OLED מאפשר ביצועים טובים יותר במיוחד בעבור שוק טלוויזיות הגיימינג, כאשר מלבד רזולוציית התצוגה הגבוהה המסך מגיע עם זמן תגובה של 0.1 מילי-שניות וקצב רענון משתנה הנע בין 40Hz ועד 120Hz. חלק לא שיגרתי נוסף בדגם החדש היא מערכת השמע, כשהטלוויזיה משתמשת בטכנולוגיית ה-CSO של LG, המאפשרת למסך עצמו לשמש כרמקול אחד גדול בזכות אלמנט רטט מובנה, המרטיט את פאנל ה-OLED ומייצר את השמע עצמו.

בעוד שלמעשה LG הציגה קונספט ראשון לטלוויזיית OLED גמישה ומשתנה עוד בתערוכת CES 2020 הקודמת, הפעם מדובר על מוצר סופי אשר הצליח לצמצם את עובי המסך מ-9 מ”מ בקונספט הראשוני ל-0.6 מ”מ בדגם הנוכחי שיוצג בתערוכת ה-CES 2021 הקרובה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים