טלוויזיות ה-OLED של LG לשנת 2021 מגיעות החל מגודל של 42 אינץ’

LG OLED 2021 (תמונה: LG) LG OLED 2021 (תמונה: LG)

חברת LG ערכה היום (ב’, 11.1) את אירוע ההכרזה שלה במסגרת תערוכת CES 2021, ולאחר שכבר הספיקה לחשוף את דגמי ה-QNED Mini LED שלה, היא מתמקדת כעת בטלוויזיות ה-OLED שילוו אותה בשנה הקרובה, ומוסיפה מגוון גדול יותר, שיתחיל בגודל חדש של 42 אינץ’, שיצטרף למגוון הגדלים של טלוויזיות ה-OLED, המגיע עד 88 אינץ’.

כפי שהיא נוהגת מידי שנה, LG אינה חושפת את כל הפרטים אודות דגמי הטלוויזיות החדשות, אך ידוע כי דור חדש ורביעי במספר של מעבד ה-Alpha 9 יעשה דרכו לדגמים החדשים ובחברה מבטיחים כי הוא יאפשר ביצוע אופטימיזציה של איכות התמונה, כמות האור והתאורה ההיקפית סביב הנושא המרכזי בכל סצנה, כשבתחום האודיו תשתמש החברה ב-LG AI Sound Pro ליצירת צליל היקפי וירטואלי באמצעות הרמקולים המשולבים במסך, לצד מערכת כיוונון עוצמת צליל חדשה (Auto Volume Leveling), שתעזור בויסות אוטומטי של עוצמת הצליל כדי להימנע ממקרים בהם מעבר בין אפליקציות או ערוצים ידרשו את שינוי עוצמת הווליום באופן ידני.

תכונות נוספות שהיו קיימות בשנים קודמות ומגיעות גם לדגמי 2021 כוללות את התמיכה ב-Dolby Vision IQ, חלק נוסף לצד המעבד שיאפשר את התאמת התאורה בכל סצינה נצפית על פי התאורה הזמינה בחדר, וב-Dolby Atmos לחוויית שמע היקפית בתכנים תומכים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

LG OLED 2021 (תמונה: LG)
LG OLED 2021 (תמונה: LG)

מערכת ההפעלה WebOS 6.0, שנחשפה מוקדם יותר, תגיע גם היא לסדרות הטלוויזיות החדשות של LG, כשהיא מביאה עימה ממשק חדש לחלוטין הניתן להצגה על מסך מלא ומאפשר התאמה אוטומטית של האפליקציות והתכנים על פי היסטוריית השימוש בטלוויזיה. גם השלט רחוק בעל העיצוב החדש, המאפשר התאמה אישית של כפתורי הגישה לאפליקציות, יגיע עם הדגמים החדשים.

דגם ה-42 אינץ’ יגיע כחלק מסדרת ה-OLED C1 של החברה, כשהוא מצטרף לדגם ה-48 אינץ’ שהושק בשנת 2020, אך חשוב לציין כי דגם ה-48 אינץ’ מהשנה הקודמת עדיין לא הושק בישראל, על כן לא נוכל להעיד האם תשווק החברה בארץ את דגמי ה-42 וה-48 אינץ’ החדשים לשנת 2021 בסדרת ה-OLED בישראל. דגמים נוספים בסדרה יגיעו בגדלים הנעים בין 55 ועד 83 אינץ’.

סדרת ה-G1, המציעה עיצוב דקיק המיועד לתלייה על קיר, תשלב את מה שב-LG מתייחסים אליו כ”שלב הבא באבולוציה של טכנולוגיית ה-OLED“, ובחברה מעניקים לסדרה החדשה את השם “OLED evo”, כאשר לדבריה יספקו הטלוויזיות החדשות בסדרה תאורה משופרת, חדות גבוהה יותר ותמונה נקייה, מפורטת וטבעית.

מועד ההשקה של הדגמים החדשים בישראל לא ידוע בשלב זה, אך אם תמשיך החברה בהרגל משנים קודמות, אנו צפויים לראות את הדגמים החדשים בארץ סביב מאי-יוני 2021.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים