נגד השמועות: LG במסר לעובדיה – “לא התקבלה החלטה אודות חטיבת המובייל”

LG Velvet (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) LG Velvet (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

שמועות על כך ש-LG מתכננת את המכירה של חטיבת המובייל שלה, אשר החלו את דרכן בקוריאה צברו תאוצה וגרמו לכך שמנכ״ל החברה, בונג-סאוק קוואן (Bong-Seok Kwon), הוציא מייל לכל עובדי החברה הקשורים לנושא, בו הבהיר כי LG בוחנת את “כל האפשרויות”, אך עדיין לא התקבלה החלטה. את הדיווח הנ”ל מביא אלינו אתר החדשות הקוריאני ZDNet, אשר גילה על המייל הראשוני.

על פי דבריו של המנכ״ל, החברה הגיעה לנקודה בה היא צריכה לקחת רגע ולבחון בזהירות את מעמדה והתחרותיות אותה היא מביאה לשוק המובייל בהווה ובעתיד. נכון לרגעים אלו, החברה משאירה את כל האפשרויות פתוחות וכיוון הפעולה העתידי אליו תרצה לכוון לא הוחלט ועדיין בשלבי בחינה. עם זאת, הובהר במייל כי לא משנה איזו החלטה תתקבל, כל עובדי החטיבה ימשיכו לעבוד כרגיל.

עם גל השמועות, דיווח נוסף מבית אתר החדשות NewsPim מספר כי קבוצת VinGroup, האחראית על מותג הסמארטפונים VinSmart, מתעניינת ברכישה של פעילותה של LG בצפון אמריקה, שם היא (LG) מחזיקה בכ-13 אחוזים מנתח השוק. לאחר הדיווחים הללו, אתר Android Authority פנה לדוברות החברה על מנת לקבל תגובה רשמית, ולהלן התגובה (בתרגום חופשי):

המייל הפנימי נשלח על מנת לענות על השמועות שהופצו בקוריאה בכך שעובדי החברה יידעו כי אף החלטה עוד לא התקבלה וההנהלה שומרת על ראש פתוח אודות עתיד החטיבה. […] הנהלת החברה מחויבת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר במטרה להתמודד מול האתגרים העסקיים ב-2021. נכון להיום, לא התקבלה החלטה סופית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים