דיווח: אוזניות ה-AirPods Pro 2 יושקו במחצית הראשונה של 2021

AirPods Pro (תמונה: Apple) AirPods Pro (תמונה: Apple)

בעוד חברות רבות בתחום אוזניות ה-True Wireless נוהגות להשיק דגמים חדשים מידי שנה, הרי שכבר עברו 15 חודשים מאז נחשפו לראשונה אוזניות ה-AirPods Pro של אפל. על דגם ההמשך אנו שומעים כעת זו פעם נוספת, כשדיווח שמקורו בטיוואן מאשר כעת כי ה-AirPods Pro 2 יושקו במהלך המחצית הראשונה של 2021.

הדיווח של אתר DigiTimes הטיוואני מצטט מקורות בשרשרת ההפצה של אפל, ובפרט את חברת Winbond, המייצרת שבבי זיכרון, ביניהם גם זכרונות NOR flash המיועדים למוצרים כמו אוזניות, לפיהם מתכוננת החברה להפקה המונית של שבבי זיכרון המיועדים עבור הדור החדש של אוזניות ה-AirPod Pro.

הדיווח הנוכחי מצטרף לדיווח קודם של בלומברג, לפיו אפל תשיק את ה-AirPods Pro 2 במחצית הראשונה של2021 גם כן, כאשר האוזניות החדשות צפויות להגיע בעיצוב מעוגל ונקי בעל מידות קטנות יותר, יחד עם הסרתה של ה”רגלית” הבולטת מהן. על פי הדיווח הקודם, אפל עשויה לעדכן גם את שבב ה-H1 בו משתמשות אוזניות האיירפודס פרו הנוכחיות לדגם חדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים