דיווח: אפל תציג גרסאות חדשות לאוזניות ה-AirPods ו-AirPods Pro ב-2021

אוזניות Airpods 2 (תמונה: Apple) אוזניות Airpods 2 (תמונה: Apple)

מידע חדש מצביע על כך כי אפל (Apple) צפויה להשיק צמד דגמי אוזניות AirPods חדשות במהלך 2021, כך לפי דיווח של אתר Bloomberg, המצביע על כך שהחברה מתכננת להשיק את הדור השלישי של אוזניות ה-AirPods הקלאסיות יחד עם הדור השני של אוזניות ה-AirPods Pro שיצטרפו לקו מוצרי האודיו של החברה.

תחום פתרונות האודיו של אפל מתרכז בעיקר באוזניות האיירפודס ורמקולי ה-HomePod החכמים, אליהם נוסף רק לאחרונה ה-HomePod mini, כאשר תוספות נוספת ומצופה במיוחד מגיעה בתור אוזניות הקשת מסננות הרעשים AirPods Studio. עם זאת, חברת אפל סובלת מצמצום נתח השוק שלה בתחום האוזניות האלחוטיות באמת (TWS), נתח שוק שירד לאחרונה ל-35%, אותו החברה תנסה להגדיל עם דגמי ה-AirPods החדשים.

AirPods 3

הדור השלישי של אוזניות ה-AirPods יחליף את ה-AirPods 2 ויזנח את העיצוב המוכר שלהן לטובת עיצוב הדומה יותר לזה של ה-AirPods Pro. האוזניות צפויות להגיע עם “רגלית” (Stem) קצרה יותר ומתאמי סיליקון ניתנים להחלפה, בדומה לדגם הפרו, כשלמעשה התיאור שלהן תואם לשמועה על דגם ה-AirPods Pro Lite שיגיעו ללא סינון רעשים בניגוד לדגם ה-Pro הרגיל.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

AirPods Pro (תמונה: Apple)
AirPods Pro (תמונה: Apple)

AirPods Pro 2

בדומה ל-AirPods הרגילות, גם הדור השני של ה-AirPods Pro צפוי להגיע עם עיצוב משופר, כאשר לפי הדיווח החדש, החברה תנסה להקטין אותן יותר, ואף להסיר באופן מלא את ה”רגלית” על מנת לתת להן מראה מעוגל ונקי יותר, התופס את נפח האוזן של המשתמשים בצורה טובה יותר, זאת בדומה לאוזניות TWS מתחרות כמו ה-Galaxy Buds Live של סמסונג, Pixel Buds של גוגל ואוזניות נוספות של יצרנים אחרים.

לפי המקורות של אתר בלומברג, אוזניות ה-AirPods החדשות מתוכננות לצאת לשוק במהלך החציון הראשון של 2021, כאשר הן ישתמשו בשבב חדש שיחליף את ה-H1 בו משתמשים הדגמים הקיימים. עם זאת, מדובר במידע לא רשמי נכון לעכשיו, מה שאומר כי עלינו לחכות להכרזה הרשמית שצפויה להגיע במהלך 2021, כאשר אנו צפויים לראות את אוזניות ה-AirPods Studio מוכרזות עוד במהלך השנה הנוכחית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים