הוכרז: HomePod mini – הרמקול החכם החדש והקטן של אפל

רמקול HomePod mini (מקור אפל)

כחלק מאירוע החשיפה של סדרת מכשירי ה-iPhone 12 שנערך היום (ג’, 13.10), אפל הכריזה הרמקול החכם HomePod mini, התוספת החדשה ביותר לסדרת הרמקולים החכמים של החברה, המגיע עם העוזרת הקולית סירי (Siri), תמיכה בתקן הבית החכם HomeKit ויכולות מתקדמות נוספות, בהן היכולת לשמש כמערכת אינטרקום חכמה במיוחד.

רמקול ה-HomePod mini החדש הוצג יחד עם צמד מכשירי ה-iPhone 12 וצמד מכשירי ה-iPhone 12 Pro, כאשר הוא מגיע כשלוש שנים לאחר ה-HomePod המקורי של אפל ונועד להתחרות ישירות מול הרמקולים החכמים של גוגל ואמזון, שהשיקו רק לאחרונה את רמקולי ה-Nest Audio ו-Echo החדשים שלהן, בהתאמה, אשר בדומה ל-HomePod mini החדש, מגיעים במחיר 99 דולר.

ה-HomePod mini מגיע בעיצוב מעוגל עם כיסוי בד חיצוני שיהיה זמין בצבעים שחור או לבן, כאשר בדומה ל-HomePod המקורי, הוא יגיע עם משטח מגע לשליטה על הרמקול בחלקו העליון המכיל תאורה מובנית המגיבה למשתמש. בתוך הרמקול יהיה ניתן למצוא רמקול מובנה בודד הפונה כלפי מטה, עם מערכת הפצת שמע היקפית לחווית סאונד ב-360 מעלות, בנוסף לצמד דרייברים פסיביים לקבלת איכות שמע גבוהה במיוחד מרמקול בגודל שלו.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

רמקול HomePod mini (מקור אפל)

הרמקול יופעל על ידי שבב ה-Apple S5 של החברה, שיפעיל את Siri ואת טכנולוגיית ה-computational audio הדוגמת את השמע 180 פעמים בשניה על מנת למטב את איכות השמע. בנוסף, וכמו ברמקולים חכמים אחרים, ה-HomePod mini החדש יוכל לשמש כמוח של הבית החכם ולהפעיל מוצרי HomeKit שונים. הוא יגיע עם יכולת זיהוי של משתמשי הבית השונים, יכולת עבודה כרמקול סטריאו בשימוש ב-2 רמקולים במקביל ותמיכה בריבוי חדרים (Multiroom) בשימוש במספר יחידות שיוכלו לשמש גם כאינטרקום פנימי בבית יחד עם מכשירי אפל השונים, המקבלים אינטגרציה משופרת לרמקול החדש.

מבנה פנימי רמקול HomePod mini (מקור אפל)

רמקול ה-HomePod mini החדש של אפל יהיה זמין להזמנה מוקדמת החל מה-6 בנובמבר במחיר של 99 דולר, עם צפי משלוח החל מה-16 בנובמבר.

רמקול ה-mini החדש של אפל מאפשר לחברה להתחרות מול אמזון וגוגל בשוק הרמקולים החכמים בתקציב של עד 100 דולר. עם זאת, בין שירותי האודיו שהחברה תתמוך בהם, הכוללים את ה-Apple Music ו-Amazon Music, בולט במיוחד החוסר בתמיכה בשירות ספוטיפיי הפופולרי.

יכולות רמקול HomePod mini (מקור אפל)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים