שנת 2020 מסתמנת להיות השנה בה יצרני האוזניות המגיעים מסין עוברים לשלוט בשוק אוזניות ה-TWS (ר"ת True Wireless Stereo), כשהם מורידים את נתח השוק של אפל (Apple) ל-35%, כך עולה מדו"ח חדש של חברת המחקר Counterpoint Research המציג ירידה חדה בנתח השוק של אפל ברבעון השני של 2020 בהשוואה לאשתקד.
בעוד שחברת אפל החזיקה בכמחצית משוק אוזניות ה-TWS במהלך 2019 הודות לאוזניות ה-AirPods ו-AirPods Pro, הדו"ח הרבעוני החדש מציין כי התחרות הגדולה מצד יצרנים סינים המציעים אוזניות TWS זולות, דוגמת ה-OnePlus Buds או TicPods ANC, הורידה השנה את נתח השוק של אפל ל-35%. למרות שאפל עדיין מחזיקה בנתח השוק הגבוה ביותר בין היצרנים השונים, מדובר על ירידה חדה למדי מנתח של כ~50% ב-2019.
במקום השני, עם 10% משוק האוזניות, אפשר למצוא את חברת שיאומי, המציעה פתרונות זולים דוגמת ה-Redmi AirDots 2 שהוכרזו לאחרונה. אחריה אפשר למצואת את סמסונג המחזיקה ב-6% אחוז בזכות אוזניות ה-Buds של החברה, כאשר היא השיקה רק לאחרונה את אוזניות ה-Galaxy Buds Live שאף נסקרו באתר. לבסוף, במקום האחרון בין היצרנים ניתן למצוא את JBL ו-Jabra המחזיקות 3% מהשוק כל אחת.
למרות שאפל מצליחה להשאיר את השליטה בשוק אוזניות ה-TWS האלחוטיות באמת בידיים שלה עם נתח שוק גדול למדי של 35%, התחרות הגוברת מצד יצרנים מתחרים המציעים אוזניות TWS במחירים נמוכים בהרבה לעומת סדרת ה-AirPods של אפל, תורמת באופן ברור למדי לעליית הפופולריות שלהן במהלך 2020. אף שמדובר בירידה בנתח השוק הגלובלי עבור אפל, בחברת המחקר צופים כי מכירות האוזניות שלה יגדלו מכ-61 מיליון בשנת 2019 ל-82 מיליון ב-2020, עליה של קרוב ל-35% משנה לשנה.
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.