הוכרז: Razer Viper 8KHz – עכבר הגיימינג הראשון בעולם עם דגימה בתדר 8000Hz

עכבר Razer Viper 8KHz (מקור רייזר)

חברת רייזר (Razer), אחת מיצרניות הציוד ההיקפי המוכרות בתחום משחקי המחשב, הכריזה על ה-Razer Viper 8KHz, עכבר גיימינג חוטי המשתמש בדור השני של המקשים האופטיים מבית רייזר ומגיע לראשונה בעולם עם “קצב דגימה” (Polling Rate) של 8000Hz באמצעות טכנולוגיית ה-HyperPolling של החברה, המבטיחה חווית גיימינג חלקה במיוחד.

עכבר ה-Viper 8KHz מגיע גרסה משופרת של עכבר ה-Viper, כאשר הדגש העיקרי בו היא טכנולוגיית ה-HyperPolling, המשתמשת בבקר USB מהיר במיוחד על מנת להעלות את קצב העברת האותות בין העכבר למחשב, מתדר רגיל של 1000Hz המתורגם לשיהוי של 1ms, לתדר 8000Hz עם שיהוי של 0.125ms. טכנולוגיה זו מסייעת במניעת “קפיצות” בתנועת העכבר (micro-stutters) הנגרמות מהפרשי תזמון בין נתוני המיקום של העכבר והפריימים במשחקים בעלי רמת FPS (פריימים בשנייה) גבוהה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בעוד העכבר שומר על צורתו של הדגם המקורי, כשהוא מגיע עם 8 כפתורים הניתנים לתכנות, ההבדל בין הדגמים לא קשור רק לטכנולוגיית ה-HyperPolling. דגם העכבר החדש מגיע עם חיישן +Focus המציע דיוק גבוה יותר של 20000DPI, כאשר הוא משתמש בדור השני של הכפתורים האופטיים של רייזר. הדגם החדש מגיע במשקל של 71 גרם, ובדומה לדגם המקורי, הוא משלב תאורת RGB בטכנולוגיית ה-Chroma בלוגו הרייזר שעל גב העכבר.

השוואת Viper 8KHz ו-Viper (מקור רייזר)

עכבר ה-Razer Viper 8KHz זמין במחיר של 80 דולר.

דגם העכבר החדש של רייזר מגיע לראשונה עם קצב העברת אותות של 8000Hz, נתון חסר ערך למשתמש הממוצע, אך חיוני במיוחד לשחקני מחשב וגיימרים מקצועיים (eSports) המשחקים במשחקים בעלי רמת FPS גבוהה על מסכים בתדר רענון גבוה, הגורם לקצב הדגימה של העכבר דרך חיבור ה-USB להשפיע יותר על איכות המשחק שלהם, דבר אותו החברה רוצה לפתור עם טכנולוגיית ה-HyperPolling שלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים