שיאומי מציגה טלוויזיית QLED חדשה וגרסה מיוחדת של קורקינט ה-Mi Electric Scooter Pro 2

טלוויזיית Mi TV Q1 75 (מקור שיאומי)

שיאומי (Xiaomi) הכריזה במהלך אירוע השקת מכשיר ה-Mi 11 הגלובאלי גם על ה-Mi TV Q1 75, טלוויזיית QLED חדשה בגודל 75 אינץ’ המגיעה ברזולוציית 4K עם מערכת ההפעלה Android TV 10, ובנוסף על גרסת Mercedes-AMG חדשה של קורקינט ה-Mi Electric Scooter Pro 2 כחלק משיתוף פעולה רשמי עם יצרנית הרכב מרצדס-בנץ.

טלוויזיית ה-Mi TV Q1 75 החדשה של שיאומי מצטרפת לדגם ה-Mi QLED TV 4K 55 שהוצג בסוף 2020, כאשר היא מגיעה בגודל של 75 אינץ’ ומשתמשת בטכנולוגיית ה-QLED עם 192 אזורי תאורה נפרדים במסך לקבלת איכות תמונה גבוהה, עם תמיכה בתקני +HDR10 ו-Dolby Vision ועמידה ב-100% מתקן הצבעים NTSC.

הטלווזיה החדשה תגיע עם חיבור HDMI 2.1 עדכני, אשר שימושי במיוחד עבור התמיכה של הטלוויזיה בתדר רענון גבוה של 120Hz עם MEMC (ר”ת Motion Estimation, Motion Compensation) ו-ALLM (ר”ת Auto Low Latency Mode) המספקות תמונה חלקה ושיהוי נמוך.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בצד הטכני יותר, הדגם החדש משתמש במערכת ההפעלה Android TV 10 של גוגל, עם תמיכה ב-Google Assistant ו-Amazon Alexa, כאשר הוא מופעל על ידי שבב ה-MediaTek MT9611 עם מעבד מרובע הליבות של מדיה-טק. בתחום האודיו החברה שילבה בדגם החדש מערך בעוצמה של 30W, הכולל 4 רמקולים רגילים וצמד טוויטרים התומכים בטכנולוגיית Dolby Audio ו-DTS HD.

טלוויזיית Mi TV Q1 75 (מקור שיאומי)

הקורקינט החשמלי של שיאומי ומרצדס

בנוסף לטלוויזיה, אפשר למצוא גם את הקורקינט החדש של שיאומי בעל השם הארוך במיוחד – Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition, המגיע כחלק משיתוף פעולה בין החברות, כאשר בניגוד לדגם הרגיל הוא משתמש בצבעי קבוצת הפורמולה Mercedes-AMG Petronas F1.

מבחינה טכנית מדובר על גרסה זהה לדגם ה-Pro 2 הרגיל של שיאומי, כאשר הקורקינט מגיע צמד גלגלי 8.5 אינץ’ ומסוגל לעלות בעליות של 20 מעלות באמצעות מנוע ה-300W שלו. הוא מגיע למהירות מקסימלית של 25 קמ”ש, עם טווח של 45 ק”מ באמצעות סוללת ה-474Wh שלו.

קורקינט Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG (מקור שיאומי)

טלוויזיית ה-Mi TV Q1 75 החדשה תהיה זמינה למכירה החל מחודש מרץ במחיר של 1299 אירו, כאשר קורקינט ה-Mi Electric Scooter Pro 2 בגרסת ה-Mercedes-AMG החדשה יהיה זמין למכירה בתאריך לא ידוע במחיר של 799 אירו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים