הוכרז: Qualcomm Snapdragon X65 5G – מודם 5G הראשון במהירות 10Gbps

מודם Snapdragon X65 5G (מקור Qualcomm)

קוואלקום (Qualcomm), אחת מיצרניות השבבים המובילות בעולם, הכריזה על צמד המודמים החדש Snapdragon X65 5G ו-Snapdragon X62 5G, הדור הרביעי בסדרת המודמים תומכי רשת 5G של החברה, המגיעים בייצור 4nm, עומדים בתקן ה-3GPP release 16 העדכני ותומכים ברשתות TDD ו-FDD בדור החמישי בתחום התת 6GHz ו-mmWave, עם מהירות הורדה של עד 10Gbps, לראשונה בעולם.

מודם ה-Snapdragon X65 מגיע כהמשך הישיר למודם ה-Snapdragon X60 מהדור השלישי של החברה, כאשר הוא מספק את הביצועים הגבוהים ביותר אותם קוואלקום מציעה כיום עם מהירות הורדה של עד 10Gbps לעומת 7.5Gbps של ה-X60. ה-X62 מגיע כמודם פשוט יותר המיועד לשוק הביניים, כאשר הוא מסוגל להגיע למהירות של 4.4Gbps “בלבד”.

צמד המודמים משתמשים באנטנת ה-QTM545 החדשה של קוואלקום המחליפה את ה-QTM535, כאשר היא מציעה תמיכה משופרת לרשתות ה-mmWave עם תמיכה בתדר ה-n259 החדש (41GHz). המודמים יתמכו בטכנולוגיות ה-5G PowerSave 2.0 ו-Smart Transmit 2.0 של קוואלקום, המספקות חיסכון בחשמל בזמן שימוש בדור 5 וניהול חכם יותר של החיבור האלחוטי ברשתות ה-mmWave ותת 6GHz במידה והאות האלחוטי עומד בדרישות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מודם Snapdragon X65 5G (מקור Qualcomm)

מודמי ה-Sanpdragon X65 ו-Sanpdragon X62 החדשים של קוואלקום נמצאים בתהליכי בדיקה אצל לקוחות החברה, עם צפי זמינות ראשון במכשיר סלולר מאוחר יותר ב-2021.

מודם ה-X65 החדש של קוואלקום מסמן קפיצת מדרגה משמעותית בביצועי המהירות של רשתות הדור החמישי, עם מעבר ראשון לקצב תעבורה הנמדד במספרים דו-ספרתיים, כאשר לעומתו ה-X62 מגיע כפתרון החדש של החברה לשוק הביניים המסמן כי נוכל לצפות ולראות מערכות שבבים חדשות ורבות יותר בשוק הביניים עם תמיכה בדור החמישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים