הטלפונים של Oppo בדרך לישראל ביבוא רשמי של רונלייט

לוגו חברת OPPO (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת אופו (Oppo) הסינית בדרכה לישראל, כאשר קבוצת רונלייט נבחרה לשמש כנציגתה הרשמית בארץ ותחל בשיווק מכשירים ראשונים בעתיד הקרוב. רונלייט, המשמשת כיום כיבואנית של מותג טלפונים מוכר אחר – LG, לא מסרה פרטים אודות הדגמים אותם היא צפויה לשווק בישראל או את מועד בו תחל באופן פעיל את פעילות השיווק של מוצרי Oppo בארץ.

אבישי פריז, מנכ”ל קבוצת רונלייט:

אנו גאים לצרף לשורותינו מותג צומח וחדשני כמו OPPO ואנו מאמינים מאוד בפוטנציאל האדיר של הפעילות בשוק הישראלי. זוהי הרחבה מבורכת וסינרגטית של חטיבת הסלולר שלנו, לצד הפעילות של מותגי הטכנולוגיה הנוספים בקבוצה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

Oppo היא חלק מתאגיד BBK Electronics הסיני, תחתיו נמצאים מותגים מוכרים רבים בעולם הטלפונים, בהם OnePlus, Realme ו-Vivo. חברת Oppo היא בין השחקניות הגדולות בתחום הסמארטפונים בעולם, ועל פי הסקר האחרון של חברת המחקר IDC, תפסה Oppo נתח של 8.8% משוק הטלפונים ברבעון הרביעי של 2020 עם קרוב ל-40 מיליון משלוחי טלפונים ברבעון בודד.

לחברה סל רחב של מוצרים בתחום הטלפונים, ורק במהלך 2021 הספיקה Oppo להציג מספר מכשירים חדשים, בהם ה-Oppo A55 המיועד לשוק הנמוך ומציע תמיכה ברשתות 5G, ומכשירי הדגל Reno 5 Pro ו-Reno 5 Pro Plus, כאשר מלבד טלפונים משווקת החברה גם אוזניות, טלוויזיות, רצועות ושעוני כושר חכמים. לא כל המוצרים יגיעו לישראל בשלב זה, כאשר ברונלייט מכוונים לשיווק טלפונים ומוצרים הקשורים בהם, כמו אוזניות ואביזרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים