דונלד גלובר ופיבי וולר ברידג’ יחדשו את “מר וגברת סמית'” עבור אמזון

פיבי וולר-ברידג' מתוך "פליבג" (תמונה: Amazon Studios) פיבי וולר-ברידג’ מתוך “פליבג” (תמונה: Amazon Studios)

שניים מיוצרי הטלוויזיה המוערכים ביותר בימינו, דונלנד גלובר (“אטלנטה”) ופיבי וולר-ברידג’ (“פליבאג”) הכריזו כי ישתפו פעולה ביצירת סדרת אקשן-קומית חדשה, המבוססת על הסרט “מר וגברת סמית'” (Mr. And Mrs. Smith).

השניים ייצרו ואף ייככבו בסדרה שמופקת עבור רשת אמזון פריים, וצפויה לעלות ב-2022. הסדרה נהגתה בחשאיות בחודשים האחרונים, כחלק מהסכם הפיתוח של וולר-ברידג’ באמזון, הרשת שרכשה לשידור גלובלי את הסדרה הקודמת שלה, “פליבאג” (השודרה במקור בבריטניה בערוץ BBC3). את הסדרה החדשה מפתחים השניים יחד עם התסריטאית פרנצ’סקה סלואן (“פארגו”, “המשימה הראשונה”).

הסדרה הינה חידוש של הסרט “מר וגברת סמית'” משנת 2005, בו גילמו את בני הזוג בראד פיט ואנג’לינה ג’ולי. הסרט זכה להצלחה אדירה וגרף כ-500 מיליון דולר ברחבי העולם. גם הסרט ההוא היה כמובן חידוש לסרט באותו השם שביים אלפרד היצ’קוק ב-1941.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

וולר-ברידג’ מגיעה לסדרה החדשה בשיא ההצלחה שלה. בשנת 2019 זכתה בשלושה פרסי אמי על “פליבאג”, וסיפקה פרסים נוספים לשותפיה בסדרה וכן בסדרה נוספת שיצרה, “להרוג את איב”. גלובר מגיע אף הוא בשיא הצלחתו, המשלבת בין קריירת משחק ענפה, קריירת ראפ תחת השם “Childish Gambino” ויצירת הסדרה “אטלנטה” עליה זכה אף הוא בפרס האמי.

גם עבור גלובר זו אינה היצירה הראשונה עבור אמזון. היוצר פיתח עבור החברה את הסרט המוסיקלי הקצר “Guava Island” ב-2019, בו כיכב יחד עם הזמרת ריהאנה.

שני היוצרים נפגשו לראשונה כאשר כיכבו יחד בסרט “סולו: סיפור מלחמת הכוכבים”, בו גילם גלובר את לאנדו קלריסיאן הצעיר לצד וולר-ברידג’ שתרמה את קולה לדמות הרובוטית L3-37.

את הפרויקט החדש בחרו השניים להציג לעולם באמצעות סרטון משעשע באינסטגרם, בו הם מחקים טרנדים מפורסמים בפלטפורמת טיק-טוק. ברידג’ נראית בסרטון מתחילה לצלם את גרסתה לטרנד “אתגר הצללית” שהפך פופולרי בשבועות האחרונים בו אנשים מצטלמים תחילה באור לצלילי השיר “Put Your Head on my Shoulder” ואז עוברים לפילטר חשוך ואדמדם במהלכו משילים את הבגדים וחושפים עירום מרומז. ברידג’ כמובן גיחכה על האתגר וחתכה את הסרטון לפני שהגיעה לשלב הצללית.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jennifer Salke (@jennifersalke)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים