חברת Nothing חושפת את גוגל כמשקיעה ומזמינה גם אתכם להשקיע בה

לוגו Nothing

חברת Nothing, אותה הקים מייסד OnePlus לשעבר קארל פיי (Carl Pei) יחד עם שותפים ומשיקיעים נוספים, הודיעה היום (ג’, 16.2) על סבב השקעה שיאפשר לכל אחד להשקיע בחברה, תוך שהיא חושפת את זרוע ההשקעות של גוגל כמשקיעה בחברה.

במסגרת ההצעה, תאפשר Nothing לקהל הרחב להשקיע במניותיה סכום כולל של עד 1.5 מיליון דולר, במנות של 50 עד 20 אלף אירו (כ-24 אלף דולר), ולהשתתף בסבב ההשקעה המוסדי (Series A) אותו תוביל זרוע ההשקעות של גוגל, Google Ventures. החברה לא מסרה פרטים אודות גובה ההשקעה של גוגל בסבב ההשקעה או פרטים על משקיעים מוסדיים נוספים שיצטרפו אליה, וציינה כי אפשרות רכישת המניות תתבצע לפי “כל הקודם זוכה”, דרך אתר ההשקעות החברתי Crowdcube, עם רישום מוקדם דרך אתר Nothing.

חברת Nothing נוסדה באוקטובר 2020 ומאחוריה כמה שמות מוכרים, בהם קווין לין (Kevin Lin), אחד ממייסדי פלטפורמת הוידאו Twitch, סטיב האפמן (Steve Huffman), מנכ”ל ומייסד Reddit, ג’וש באקלי (Josh Buckley), מנכ”ל Product Hunt, היוטיובר קייסי נייסטאט (Casey Neistat) ואחרים, שהשקיעו בה 7 מיליון דולר בסבב ההשקעה הראשון בדצמבר 2020.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כלום כלום, אבל איפה המוצרים?

החברה טרם הציגה מוצר כלשהו וגם לא חשפה מתי בדיוק תציג מוצרים. דיווח של בלומברג שהוצג מוקדם יותר החודש, והזכיר אף הוא את גוגל כמשקיעה בחברה, העיד על כך שהמוצר הראשון שתשיק Nothing יהיה בתחום האוזניות האלחוטיות, וכי אלו יושקו בקיץ הקרוב, אך פרטים נוספים אודות האוזניות לא נחשפו. אתמול הצטרף דיווח נוסף, הפעם של אתר 9to5google, לפיו Nothing רכשה את הזכויות לשימוש במותג Essential, מותג הטלפונים ומוצרי הבית החכם לשעבר של יוצר מערכת ההפעלה אנדרואיד, אנדי רובין, שלא צלח וסגר את שעריו לפני כשנה.

ב-Nothing מציינים כי משקיעים פרטיים בחברה במסגרת סבב ההשקעה הציבורי דרך פלטפורמת Crowdcube יקנה למשקיעים גישה לפורומים פרטיים בהם ידונו במוצרים הבאים של החברה, כאשר אחד מחברי הפורום יבחר כמנהל. סבב ההשקעה ככל הנראה נועד לא רק כדי לבחון את רמת הפופולריות שמביא עימו המייסד קארל פיי מוואן פלוס, אלא גם כניסיון ליצירת הד תקשורתי אודות החברה עוד טרם השיקה את המוצר הראשון שלה (והנה זה עבד – כי אתם קוראים את זה כאן אצלנו).

אחת הסיבות המיוחסות לצמיחתה המהירה של OnePlus כמותג הייתה הקהילה שלה. בחברה בהובלתו של פיי הובילו לשיח פתוח עם הקהילה והתייעצו עימה בכל הנוגע לפיתוח מוצרים עתידיים. נדמה כי פיי מנסה לשחזר את המודל התלוי בקהל אליו בסופו יגיעו מוצרי החברה גם במקרה של Nothing, וכעת נותר רק לחכות ולראות האם זה יצליח לו פעם נוספת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים