מיקרוסופט תשיק את אופיס 2021 הביתי ואופיס LTSC העסקי במהלך השנה

אופיס (מקור מיקרוסופט)

מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה על השקה צפויה של צמד פתרונות אופיס חדשים לשוק, ה-Office 2021 שיחליף את אופיס 2019 הקודם של החברה ו-Office LTSC המיועד לשוק העסקי. בשני המקרים יהיה מדובר על חבילת אופיס המיועדת לשימוש לא מקוון ובתשלום חד פעמ בעבור הרכישה, בניגוד לפתרון ה-Microsoft 365 ומודל המנוי של החברה.

צמד פתרונות האופיס החדשים של מיקרוסופט מיועדים לתת פתרון בעבור משתמשים ביתיים ולקוחות עסקיים שאינם מעוניינים לשלם על מודל המנוי של ה-Microsoft 365, הזקוק גם לחיבור אינטרנט פעיל על מנת לנצל את מלוא היכולות שלו, אלא להשתמש בפתרון בתשלום חד פעמי שאיננו דורש חיבור לאינטרנט. ה-Office LTSC (ר”ת Long-Term Servicing Channel) המיועד למשתמשים עסקיים תגיע עם אורך חיים ותמיכה של 5 שנים.

בעוד שמיקרוסופט לא פירטה את מלוא השינויים והשיפורים שיגיעו בשתי גרסאות האופיס החדשות, הן יכללו את פתרונות הוורד, אקסל, פאוור פוינט, אאוטלוק ושאר תוכנות האופיס השונות של החברה, בהן גם OneNote, כאשר הבדל מרכזי אחד מגיע בדמות החלפת ה-Skype בחבילה העסקית, שיהיה זמין להורדה בנפרד ב-Microsoft Teams. מלבד זאת, לא קיימים פרטים רבים שאפשר לציין כרגע מלבד צפי שיפורים כללי לאפליקציות שיכלול בין השאר מצב כהה (Dark Mode), תמיכה באפשרויות נגישות חדשות ומערכים דינמיים (Dynamic Arrays) ו-XLOOKUP באקסל.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מיקרוסופט לא מסרה צפי השקה מדוייק לשתי חבילות האופיס החדשות, כאשר גרסת ה-LTSC תגיע בגרסת הדגמה (preview) בחודש אפריל הקרוב. בנוסף, לפי המידע הרשמי חבילת האופיס 2021 הבייתית צפויה להגיע במחיר דומה לחבילת אופיס 2019 הקיימת.

אפשר לקרוא להכרזה החדשה על אופיס 2021 ו-LTSC כהודעה בחוסר היכולת של מיקרוסופט להסב את כלל הלקוחות שלה, העסקיים והביתיים, לפתרון הענן שלה, ה-Microsoft 365. בעוד שלא מעט משתמשים עברו למודל המנוי של החברה, יש לא מעט מקרים בהם משתמשים לא יכולים או לא מעוניינים בפתרון מסוג זה ומעדיפים פתרון קבוע בתשלום חד פעמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים