הוכרזה: Redmi MAX TV 86 – טלוויזיית 4K בגודל 86 אינץ’ ומחיר תחרותי במיוחד

טלוויזית Redmi MAX TV 86 (מקור שיאומי)

שיאומי (Xiaomi) חשפה אמש (ה’) במסגרת ההכרזה על סדרת מכשירי ה-Redmi K40 גם את ה-Redmi MAX TV 86, דגם טלוויזיה חדש בסדרת הרדמי של החברה המגיע בגודל מרשים במיוחד של 86 אינץ’, ברזולוציית 4K ותדר רענון של 120Hz, ובמחיר זול יחסית של כ~4000 ש”ח בלבד.

טלוויזיית ה-MAX TV 86 מגיעה כחלק מקו המוצרים החדש של החברה, הכולל את אוזניות ה-Redmi AirDots 3 וצמד ניידי ה-RedmiBook Pro. בעוד שמדובר על דגם קטן יותר מה-Redmi Smart TV Max 98 אותו הציגה בשנה שעברה, הדגם החדש מגיע עם מפרט טכני מרשים הכולל עמידה ב-92% מתקן הצבעים DCI-P3 ודיוק צבעים של ΔE≦2, כאשר היא תומכת בתקן +HDR10 ובטכנולוגיית ה-Dolby Vision.

במיוחד עבור משתמשים המעוניינים להשתמש בטלוויזיה לגיימינג, שיאומי שילבה חיבור HDMI 2.1 בודד, מתוך השלושה איתם מגיע הדגם, זה מיועד לאפשר תמיכה בתדר רענון 120Hz VRR (ר”ת Variable Refresh Rate) ו-ALLM (ר”ת Auto Low Latency Mode), המיועדים בעיקר לשימוש עם דור קונסולות הפלייסטיישן ו-Xbox מהדור האחרון. הטלוויזיה תשתמש במערכת ה-MIUI TV 3.0, שתופעל על ידי שבב לא מזוהה המשתמש ב-4 ליבות Cortex A73 יחד עם 2GB זיכרון ואחסון בנפח 32GB, כאשר הוא מצוייד במערך שמע כפול בעוצמה של 25W סה”כ.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

טלוויזית Redmi MAX TV 86 (מקור שיאומי)

טלוויזית ה-Redmi MAX TV 86 החדשה תהיה זמינה למכירה בסין החל מה-4.3 במחיר של 7999 יואן (כ~4078 ש”ח או כ~1236 דולר).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים