וואטסאפ מוסיפה שיחות קוליות ווידאו לאפליקציה במחשבים

אפליקציית וואטסאפ לדסקטופ (תמונה: WhatsApp) אפליקציית וואטסאפ לדסקטופ (תמונה: WhatsApp)

אפליקציית ההודעות והשיחות וואטסאפ (WhatsApp) הודיעה היום (ה’, 4.3) כי היא מוסיפה אפשרות לביצוע שיחות קוליות ושיחות וידאו בין משתמשים דרך המחשב, בדומה לאפשרות הזמינה מזה זמן רב באפליקציות שלה לטלפונים. ההודעה מגיעה כשלושה חודשים לאחר שהחלה החברה לבחון את האפשרות בגרסאות הבטא של האפליקציה.

בשלב הראשון משיקה וואטסאפ את אפשרות שיחות האודיו והוידאו במחשב בשיחות של אחד על אחד בלבד, אך כבר בשלב זה מודיעה החברה כי בהמשך תוסיף גם שיחות קבוצתיות, זאת ככל הנראנה על מנת שתוכל לספק תחרות לזום ואפליקציות אחרות המציעות אפשרות זו. בחברה מציינים כי שיחות הוידאו יותאמו לצפייה במצב לאורך ולרוחב, כך שגם אם ישוחחו המשתמשים עם אנשים אחרים העושים שימוש באפליקציה בטלפון מן הצד השני, תוכל התמונה להיראות כמו שצריך.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בזמן ביצוע שיחה, תאפשר וואטסאפ לחלון השיחה לעמוד תמיד מעל כל החלונות האחרים, כך שלא יילך לאיבוד במידה ויעשו המשתמשים שימושים נוספים במחשב במהלך שיחת הוידאו, ובחברה מבטיחים כי כל שיחות האודיו והוידאו יהיו מוצפנות מצד לצד (end-to-end encryption), כך שהחברה לא תוכל לראות או להאזין להן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים