ג’יימי פוקס ייגלם את המתאגרף מייק טייסון בסדרה ביוגרפית חדשה

פרוייקט פאוור (צילום: SKIP BOLEN, תמונה: Netflix) פרוייקט פאוור (תמונה: Netflix)

מייק טייסון, המתאגרף האגדי, כבר זכה למספר יצירות המתבססות על חייו – אחת מהן הוכרזה לפני חודש בלבד. ועם זאת, סדרה ביוגרפית נוספת הוזמנה כעת ובה ייגלם את טייסון השחקן זוכה האוסקר ג’יימי פוקס (“פרויקט פאוור”).

המיני-סדרה החדשה נקראת בפשטות “טייסון” (Tyson) ומגיעה מבית היוצר של מרטין סקורסזה (“האירי”) ואנטואן פוקואה (“יום אימונים מסוכן”), שגם יביים.

הפרויקט עבר מספר גלגולים לאורך השנים. הוא תוכנן תחילה ב-2014 כסרט קולנוע שכתב התסריטאי טרנס ווינטר (“אימפריית הפשע”), וכבר אז לוהק פוקס לגלם את טייסון. כעת המפיקים החדשים יוצאים עם הפרויקט לשוק כמיני סדרה, בתקווה לעניין את ערוצי הטלוויזיה ורשתות הסטרימינג.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

פלטפורמה אחת עליה ודאי ידלגו בניסיונם למכור את הסדרה היא רשת הולו. הולו רכשה לפני כחודש מיני סדרה ביוגרפית אחרת על טייסון בשם “Iron Mike”, שכתב סטיבן רוג’רס (“אני, טוניה”) וביים קרייג ג’ילספי (“קרואלה”). עם ההכרזה של הולו, טייסון עצמו תקף את הפרויקט שלא זכה לאישורו.

ג’יימי פוקס מגיע אל הפרויקט זמן קצר לאחר שחשף את חזרתו לעולם הסיטקומים ממנו החל את הקריירה. הוא מפיק ומככב בסדרת הנוער הקומית “אבא, תרגיע!” (Dad, Stop Embarrassing Me) שתעלה לנטפליקס ב-14 באפריל. בנוסף, פוקס ישוב לגלם את דמותו של הנבל אלקטרו בסרט הבא של ספיידרמן “אין דרך הביתה” (No Way Home).

סדרה קודמת שנוצרה על טייסון הייתה הרבה פחות רצינית מאשר הפרויקט החדש של סקורסזה. ב-2014 עלתה סדרת אנימציה בשם “Mike Tyson Mysteries” בו גילם טייסון את עצמו בפארודיה על סדרות כמו “סקובי דו”. בסדרה, טייסון הוביל צוות חקירות פשעים מסתוריים שכלל את בתו המאומצת, יונה מדברת ורוח הרפאים של האדם שהמציא את חוקי ספורט האגרוף המודרניים. הסדרה שודרה במשך 4 עונות והסתיימה בפברואר 2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים