המכונות קמות על יוצרן בטריילר לסרט האנימציה החדש של נטפליקס

תמונה באדיבות Netflix

יוצרי האנימציה זוכי האוסקר פיל לורד כריס מילר, העומדים מאחורי “ספיידרמן: ממד העכביש” (Spiderman: Into the Spider-Verse) ו“סרט לגו” (Lego Movie) חוזרים עם סרט חדש בהפקתם – “משפחת מיטשל ומלחמתה במכונות” (The Mitchells vs. the Machines), אשר יעלה לנטפליקס באפריל.

הסרט עוקב אחר משפחה רגילה לחלוטין אשר מוצאת את עצמה עומדת מול האתגר הגדול ביותר מולו עמדו אי פעם – אפוקליפסת הרובוטים. הכל מתחיל כאשר בת המשפחה, קייטי (אבי ג’ייקובסון, “ברוד סיטי”) מתקבלת לבית ספר לקולנוע ומתרגשת סוף סוף לעזוב את הבית ולהתחבר עם אנשים כמותה.

אב המשפחה, ריק (דני מקברייד, “משפחת ג’מסטון”), מתעקש לצאת לטיול משפחתי אחרון בדרך לבית הספר, אך הכל משתבש כאשר המשפחה נקלעת לקרב מול רובוטים המנסים להשתלט על העולם. כחלק מההשתלטות כל המכשירים הדיגיטליים בעולם, מסמארטפונים ועד שואבי אבק אלקטרוניים, קמים על יוצרם ומנסים לשעבד את האנושות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הסרט נוחת בנטפליקס לאחר שנרכש על ידי החברה במהלך אי הודאות שבתקופת הקורונה. הסרט של אולפני סוני היה אמור לצאת לאקרנים בספטמבר של שנה שעברה, תחת שם אחר – “מחוברים” (Connected). יוצרי הסרט פירסמו כי הרכישה של נטפליקס איפשרה להם לחזור לשם שתיכננו במקור, לפני שבסוני התעקשו על כותרת קצרה יותר. נטפליקס רכשה את זכויות הפצת הסרט ב-110 מיליון דולר.

את הסרט כתב וביים מייק ריאנדה (“גרוויטי פולס”), והפיקו לורד ומילר שעובדים כרגע על מספר פרויקטים מלהיבים נוספים. בין השאר, השניים עומלים על סרט ההמשך ל”ספיידרמן ממד העכביש” וכן על תחייה של סדרת הטלוויזיה שלהם מתחילת שנות האלפיים, קלון היי (Clone High).

את הסרט מוביל קאסט עצום הכולל את מיה רודולף (“מסיבת רווקות”), אוליביה קולמן (“הכתר”), אריק אנדרה (“דיסאנצ’טמנט”), שרלין יי (“הדייט שתקע אותי”), פרד ארמיסן (“פה גדול”), אלכס הירש (“גרוויטי פולס”), קונאן אובריין, סאשיר זמייטה (“סאטרדיי נייט לייב”), כריסי טיגן (“מפלצת של מלון”) והזמר ג’ון לג’נד.

“משפחת מיטשל ומלחמתה במכונות” יעלה בנטפליקס ב-30 באפריל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים