חברת LG מודיעה כי תעדכן את כל מכשירי הדגל האחרונים שלה 3 שנים קדימה

LG (צילום: יאן לנגרמן, גאדג'טי) LG (צילום: יאן לנגרמן, גאדג’טי)

במידה ורכשתם מכשיר מבית LG לאחרונה, אנחנו משערים כי בטח יצא לכם לשמוע גם כי החברה החליטה להודיע השבוע משוק הסלולר על מנת להתמקד בחטיבותיה השונות. עם זאת, החברה מפרסמת הודעה בה היא מודיעה רשמית כי כל מכשירי הדגל שלה החל משנת 2019 יקבלו 3 שנים של עדכונים קדימה, זאת בנוסף למכשירים נבחרים.

על פי החברה, “מכשירי הדגל” הם מכשיריה אשר מהווים חלק מסדרת ה-G, סדרת ה-V, סדרת ה-Velvet וסדרת ה-Wing. בארץ ניתן למצוא כיום לפחות מכשיר אחד מכל אחת מהסדרות המוזכרות למכירה, כך שסביר להניח שהמידע החדש תקף ללא מעט ישראלים. בנוסף, החברה תעניק למכשיר ה-LG Stylo 6 ושלל המכשירים בסדרת ה-LG K שיצאו ב-2020 שני עדכוני מערכת הפעלה קדימה.

הן במידה ומכשירכם תקף ל-3 שנות עדכונים או שנתיים, LG מדגישה כי מדובר בתקופת זמן שהחלה מרגע יציאת המכשיר. משמע, אם מכשירכם יצא לאוויר העולם עם אנדרואיד 10 והוא מכשיר דגל של החברה מ-2019, תוכלו ליהנות מעדכונים עד לאנדרואיד 13. במידה ומכשירכם יצא ב-2020 והינו חלק מסדרת ה-LG K או ה-Stylo 6, תוכלו ליהנות מ-2 קפיצות גרסה קדימה מהגרסה איתה מכשירכם הגיע.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לצד הדברים הללו, החברה מודיעה כי היא תמשיך בייצור רגיל של טלפונים במהלך כל הרבעון השני אליו נכנסנו ממש לאחרונה, זאת במטרה לעמוד בהתחייבויותיה לספקים ושותפים. באתר החברה נכתב כי גם חלקי החילוף של המכשירים הוזמנו מראש למלאי על מנת להימנע ממצב של אי נוחות בהמשך, אך הדבר תמיד צמוד למלאי הקיים, והמלאי הקיים לא יישאר לנצח.

את עמוד השאלות והתשובות אותו פרסמה LG ניתן למצוא בלחיצה כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים