מכשיר ה-Samsung Galaxy A32 מגיע לישראל במחיר 1050 ש”ח

Samsung Galaxy A32 (תמונה: סמסונג) Samsung Galaxy A32 (תמונה: סמסונג)

זמן קצר לאחר שהשיקה בארץ את דגמי ה-Galaxy A72 וה-Galaxy A52, נוחת בישראל גם דגם ה-Galaxy A32, אשר מוצע במחיר של 1,049 ש”ח עם אחריות היבואן הרשמי סאני. המכשיר מגיע זמין בשלב זה בגרסת הדור הרביעי, ולא ידוע האם נראה כאן גם את גרסת הדור החמישי שלו ביבוא רשמי בהמשך.

הגלקסי A32 מגיע עם מסך Super AMOLED בגודל 6.4 אינץ’ בחזיתו ומציע רזולוציית תצוגה +Full HD עם קצב רענון של 90 הרץ. בחלקה העליון של התצוגה מופיעה מגרעת ‘טיפת מים’, אשר בתוכה נמצא את מצלמת הסלפי עם חיישן 20 מגה-פיקסל ויכולת הסרטה ב-1080p, כאשר סורק טביעות אצבע אופטי ממוקם מתחת לתצוגה ומאפשר פתיחה מהירה של נעילת המכשיר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

על גב ה-Galaxy A32 ממוקם מערך צילום מרובע:

  • חיישן ראשי ברזולוציית 64 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8.
  • חיישן משני ברזולוציית 8 מגה פיקסל לצילום בזווית רחבה של 123 מעלות דרך מפתח צמצם f/2.2.
  • חיישן לצילום מאקרו ברזולוציה של 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4.
  • חיישן לאיסוף עומק ברזולוציה של 5 מגה פיקסל.
Samsung Galaxy A32 (תמונה: סמסונג)
Samsung Galaxy A32 (תמונה: סמסונג)

מתחת למכסה ניתן למצוא את מערכת השבבים Helio G80 של MediaTek, המיוצרת בתהליך בגודל 12 ננו-מטר וכוללת מעבד עם 8 ליבות במהירות שעון מירבית של 2 גיגה-הרץ. לצידה נמצא זיכרון עבודה (RAM) בנפח 4 גיגה-בייט, רכיב אחסון בנפח 128 גיגה-בייט עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון וסוללה בקיבולת של 5000mAh, התומכת בטעינה מהירה בהספק של 15 וואט דרך חיבור USB Type-C. בנוסף, ניתן למצוא במכשיר גם חיבור אוזניות בגודל 3.5 מ”מ ותמיכה בבלוטות’ 5.0.

ה-Galaxy A32 זמין במחיר של 1,049 ש”ח עם אחריות היבואן הרשמי, סאני, ובצבעים לבן, כחול, שחור וסגול.

לרכישה: KSP


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים