מ-0% ל-80% ב-16 דקות: יצרנית הרכבים GAC מציגה טכנולוגיה טעינה מהירה לרכבים חשמליים

GAC Tech Day (מקור GAC)

יצרנית כלי הרכב הסינית GAC (ר”ת Guangzhou Automobile Corporation) הציגה במהלך אירוע ה-GAC Tech Day, יום הטכנולוגיה השנתי השלישי במספר של החברה, מגוון פיתוחים חדשים בתחום הרכבים החשמליים, בהם טכנולוגייה המשפרת את עמידות יריעות הסיליקון בסוללות הרכבים החשמליים וטכנולוגיית טעינה מהירה חדשה המאפשרת טעינה מ-0% ל-80% ב-16 דקות בלבד.

הפיתוחים החדשים של GAC בתחום הרכבים החשמליים מצטרפים לטכנולוגיית סוללות הגרפן (graphene) אותה הציגה מוקדם יותר השנה, כאשר הטכנולוגיה החדשה הראשונה היא ה-sponge silicon negative plate battery (“טכנולוגיית סוללת פלטת ספוג-סיליקון שלילית”), המחליפה את ירעת הסיליקון השלילית הקשיחה בתוך הסוללות החשמליות בחומר רך ואלסטי דמוי ספוג המעניק לו עמידות גבוהה יותר. הטכנולוגיה מאפשרת להפחית את גודל הסוללה הפיזית ב-20% בנוסף לירידה במשקל של 14% בהשוואה לסוללה סטנדרטית.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

יחד עם שיפור סוללות הרכב, הציגה החברה טכנולוגיית טעינת 3C מהירה חדשה המאפשרת טעינה של רכב חשמלי מ-0% ל-80% ב-16 דקות, פרק זמן הארוך יותר מטעינת ה-6C אותה הציגה החברה עם סוללות הגרפן שלה, אך הרבה יותר מהירה מטכנולוגיות הטעינה הנמצאת בשימוש כיום בסוללות סטנדרטיות.

החברה הציגה גם מערכת נהיגה חכמה חדשה בשם 4.0 ADIGO, הכוללת 31 חיישנים חכמים המאפשרים לרכבים החשמליים לבצע מגוון פעולות דוגמת שליטה בנתיבים, החלפת נתיבים אוטומטית, עקיפה אוטומטית, מעבר אוטומטי בצמתים ועוד.

יצרני הרכב ברחבי העולם החלו להפנים כי עתיד כלי הרכב נמצא ברכבים החשמליים, כאשר יותר ויותר יצרני רכב וותיקים מצטרפים ל”טרנד” הרכבים החשמליים בו אפשר למצוא חברות אחרות, דוגמת GAC וטסלה, המגדילות את הנוכחות שלהן בשוק הישראלי על מנת לתת למשתמשים חלופה לרכבי הבנזין והדיזל שלהן, בתוספת מגוון טכנולוגיות חכמות חדשות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים