פייסבוק תעזור לכם להעביר את המידע מפייסבוק לשירותים אחרים

שירות העברת המידע החדש של פייסבוק (מקור פייסבוק)

פייסבוק (Facebook) מציגה את כלי “העברת עותק של המידע שלך” (Transfer a Copy of Your Information), הגרסה החדשה לכלי העברת המידע הקיים של החברה בעזרתו ניתן להעביר תמונות וסרטונים, כאשר מעכשיו יהיה ניתן לייצא מפייסבוק גם את הפוסטים והפתקים לשירותים חיצוניים בקלות.

הכלי החדש מגיע כחלק מפרויקט הקוד הפתוח DTP (ר”ת Data Transfer Project) שנועד לעזור למשתמשים להעביר את המידע שלהם בין פלטפורמות הרשת השונות, פרויקט בו שותפות פייסבוק, אפל, גוגל, מיקרוסופט וטוויטר. פייסבוק תאפשר למשתמשים להעביר את הפוסטים (ללא התגובות) והפתקים שלהם לשירותי ה-Google Docs ו-Blogger של גוגל, בנוסף למערכת ה-WordPress הפופולרית המשמשת לא מעט אתרי אינטרנט, בהם גאדג’טי.

יחד עם אפשרות יצוא הפוסטים והפתקים, פייסבוק שדרגה את כלי העברת התמונות והוידאו הקיים של החברה שהוכרז ב-2019 והפך לזמין בארץ ב-2020, כאשר משתמשים יוכלו לבחור בשירותים חדשים אליהם ניתן להעביר את תמונות וסרטוני המשתמש מפייסבוק, ובנוסף ל-Google Photos הקיים, משתמשים יוכלו לבחור מעכשיו להעביר את התמונות וסרטוני הוידאו  שלהם גם ל-Dropbox, Backblaze ו-Koofr.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כלי ה-DTP המעודכן של פייסבוק

ניתן לגשת לכלי ה-DTP של פייסבוק להעברת המידע מפייסבוק לשירותים אחרים דרך עמוד ה-DTP היעודי של החברה.

האפשרות החדשה משדרגת את היכולת של משתמשי פייסבוק לא רק להוריד את המידע שלנו מפייסבוק, אפשרות הקיימת בכלי נפרד בשם Download Your Information, אלא לקבל פתרון נוח ופשוט להעברת המידע שלנו מפייסבוק לשירותים אחרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים