כך תצפו באירוע ההכרזה על האייפדים הבאים של אפל

אירוע אפריל 2021 (תמונה: Apple)

רק לפני כשבוע גילתה לנו סירי (Siri) כי אפל מתכננת לקיים אירוע הכרזה ב-20.4, כשמספר שעות לאחר מכן החברה אישרה את האירוע באופן רשמי. את המאורע המדובר אפל תקיים היום (ג’) בשעה 20:00 בערב לפי שעון ישראל, כשזה ישודר כמיטב המסורת דרך יוטיוב (בוידאו המצורף בראש הכתבה), או דרך אתר החברה בלחיצה כאן. בנוסף, במידה וברשותכם הסטרימר (Apple TV) הייעודי של אפל, תוכלו לצפות בשידור דרך אפליקציית האירועים.

למה אפשר לצפות

במסגרת האירוע אפל צפויה להכריז על זוג אייפדים חדשים לפחות, כשאלו יהיו דגמי האייפד פרו (iPad Pro) בגדלי 11 ו-12.9 אינץ’ אשר יגיעו השנה תוך שימוש בטכנולוגיית ה-Mini LED להפעלת המסך. באמצעות הטכנולוגיה הזו אפל תוכל להעניק ניגודיות טובה יותר, טווח דינמי רחב וספקטרום צבעים רחב יותר. עם זאת, האייפדים עתידים להשתמש גם במערכת השבבים Apple A14X אשר משוערת לעמוד בקו אחד מבחינת ביצועים עם מעבד ה-M1 הנמצא במקבוקים החדשים.

לצד זוג האייפדים הללו, ייתכן כי נראה זוג אייפדים נוספים, כשהראשון מביניהם אמור להיות אייפד מיני חדש אשר כולל כפתור Touch ID בשולו התחתון ועיצוב מוכר. יחד איתו, ייתכן כי נפגוש גם אייפד המיועד לשוק הנמוך יותר, כשזה יגיע עם תג מחיר אטרקטיבי וישתמש במערכת השבבים A13 על מנת לשמור על הביצועים.

בחזרה לדגל, אפל עתידה לחדש את עט הסטיילוס שלה (Apple Pencil) לדור שלישי, אך בשלב זה אין הרבה שמועות אודותיו מלבד העובדה שהוא כנראה יוצג גם בצבע שחור ועם מראה מבריק.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

החברה צפויה להציג במסגרת האירוע גם מחשבי איימק (iMac) חדשים, אשר מדווחים להגיע במגוון צבעים, כשהראשון עתיד להגיע עם מסך בגודל כ-24 אינץ’, בעוד שהשני משוער להגיע עם מסך גדול יותר מ-27 אינץ’. לבסוף, אנחנו מקווים לקבל גם את תאריך ההפצה למערכת ההפעלה iOS 14.5, יחד עם כיסויים חדשים לאייפונים בצבעים ירוק, תכלת, כחול, כחול-כהה, אדום, אפרסק וצהוב ולצד תגיות ה-AirTags אשר תוכלו למקם על חפצים ולמצוא אותם דרך האייפון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים