ג’ייסון סטיית’האם וגאי ריצ’י משתפים פעולה בסרט חדש

ג’ייסון סטיית’האם מתוך “Wrath of Man” (תמונה: MGM)

אולפני MGM שיחררו טריילר בלתי מצונזר ראשון לסרט החדש של ג’ייסון סטיית’האם בבימויו של גיא ריצ’י – Wrath of” Man”. כצפוי מהשניים, הטריילר מבטיח אלימות חסרת פשרות והרבה הרבה אקשן.

הסרט עוקב אחר מאבטח בשם H (סטיית’האם) הנדרש להגן על משאית כסף. במהלך ניסיון שוד, המאבטח מפתיע את שותפיו לעבודה עם כישורי הירי שלו. חבריו כעת מנסים לפענח מי הוא אותו בחור מסתורי, שברור שמסתיר עבר אלים. הטריילר לא מתעכב יותר מדי על עלילה, וצפוי כי הסרט לא יפתיע יותר מדי – אך מדובר בסרט אקשן טהור שלחלוטין ימלא את הציפיות לאלימות וקרבות יריות מדממים.

הסרט החדש מחזיר את שיתוף הפעולה המוצלח בין ריצ’י וסטיית’האם, שהתחילו את הקריירה שלהם עם הסרט “לוק, סטוק ושני קנים מעשנים” (Lock, Stock and Two Smoking Barrels) מ-1998. לאחר מכן צוותו שוב לסרטים “סנאץ'” (Snatch) ו-“אקדח” (Revolver).

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הסרט תוכנן לצאת תחילה בינואר, אך נדחה ל-7 במאי – תאריך ש-MGM קפצו עליו ברגע שהתפנה על ידי דיסני ומארוול כתאריך הפתיחה של “האלמנה השחורה”. כמובן שאף סרט לא רצה להתחרות בלהיט מובטח של מארוול, אך עם הזזתו ליולי, סרט של ג’ייסון סטיית’האם הרגיש כמו הימור בטוח למלא את המשבצת.

אל סטיית’האם מצטרפים ג’וש הרטנט (“להרוג את המזל”), אנדי גרסייה (“אושן 11”), רוקי וויליאמס (“המטרה: שומר הראש”), הולט מקקלאני (“מועדון קרב”), ג’פרי דונובן (“סוכן מחוק”) וסקוט איסטווד, בנו של קלינט איסטווד, אשר עתיד להופיע גם בסרט “יחידת המתאבדים” שייצא השנה.

בנוסף לטריילר, MGM שיחררו גם קטע קצר מהסרט, אשר מכיר לנו את דמותו של H:

הסרט “Wrath of Man” יצא לאקרנים בארה”ב ב-7 במאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים