דיסני חושפת כיצד תעבוד חרב האור “האמיתית” של מלחמת הכוכבים

חרב האור של דיסני (מקור דיסני) חרב האור של דיסני (מקור דיסני)

דיסני (Disney) הציגה רשמית את חרב האור (Lightsabre) ה”אמיתית” של החברה בסרטון רשמי, אחד מכלי הנשק האיקוניים ביותר ביקום מלחמת הכוכבים (Star Wars). בעוד שחרב האור לא צפויה להיות זמינה למכירה בזמן הקרוב, מהסרטון אפשר ללמוד כי החברה מתכננת להציג אותה לאנשים כחלק מאתר הנופש דיסניוורלד שבפלורידה ארה”ב במהלך 2022.

דיסני חשפה את חרב האור החדשה בסרטון כחלק מחגיגת “יום מלחמת הכוכבים” שנערך אתמול, החג הלא רשמי של חובבי מלחמת הכוכבים המתקיים ב-5.4, תאריך אותו קוראים באנגלית גם כ-May the fourth, המזכיר את אחד המשפטים המוכרים ביותר ביקום מלחמת הכוכבים May the force be with you (“יהיה הכוח עמכם”).

הקיום של חרב האור נחשף למעשה עוד קודם לכן בחודש אפריל, כאשר ג’וש ד’אמרו (Josh D’Amaro), היו”ר של פארקי דיסני, הציג חרב אור פיזית כזו במהלך אירוע עיתונאים מקוון לפני כחודש. לפי המידע החדש, החרב תהיה חלק מחווית ה-Star Wars: Galactic Starcruiser באתר הנופש של דיסניוורלד בפלורידה שתהיה זמינה לקהל במהלך 2022.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כפי שהסברנו בהרחבה גדולה יותר בפרסום הקודם, חרב האור החדשה של דיסני מגיעה כחלק מפטנט מספר US10065127B1 של החברה מ-2018, הנקרא Sword device with retractable, internally illuminated blade (“מכשיר חרב עם להב נשלף, מואר באופן פנימי”). בצורה הבסיסית ביותר ניתן להתייחס לחרב בתור אביזר המכיל “שני סרטי מדידה” (מטר), כפי שהפטנט המקורי מתייחס אליהם, עם פס לדים נגלל הנמצא ביניהם. הצעד הבא הוא להשתמש ב”סרטי מדידה” שקופים יחסית לקבלת אפקט התאורה ולהרחיב אותם על מנת שיתחברו ויצרו “עיגול” אותו ניתן לגלול פנימה והחוצה מתוך ידית החרב באופן אוטומטי באמצעות מנוע חשמלי מובנה.

תרשים פטנט US10065127 של דיסני (מקור גוגל)

בעוד שלא מעט מחובבי מלחמת הכוכבים יתאכזבו כי הם לא יוכלו לרכוש את חרב האור החדשה של דיסני בזמן הקרוב, אין ספק כי חרב האור שתהיה חלק מחווית ה-Star Wars: Galactic Starcruiser בדיסניוורלד צפויה למשוך רבים מהם לאתר הנופש של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים