פייסבוק שכונות הוא פתרון יעודי לקהילות

Facebook Neighborhoods (מקור פייסבוק)

פייסבוק (Facebook) הכריזה על Facebook Neighborhoods או “פייסבוק שכונות”, פיצ’ר חדש שיגיע כחלק מאפליקציית הפייסבוק הרגילה ויאפשר ליצור קבוצה יעודית לשכונה ספציפית. הפתרון החדש נועד לשדרג את חווית השימוש של משתמשי פייסבוק ולספק דרך חדשה עבור שכנים לתקשר ביניהם, לשתף מידע, לארגן פעילויות שכונתיות ועוד.

בדומה לאופן בו פייסבוק הציגה את ה-Live Audio Rooms כפתרון לתחום חדרי הצ’אטים הקוליים שהתחיל עם אפליקציית הקלאבהאוס, כך גם ה-Neighborhoods החדש מגיע כ”מיני פלטפורמה חברתית” המשולבת בפייסבוק עצמה כמתחרה לרשת החברתית Nextdoor, המספקת פתרון יעודי עבור משתמשים בשכונות, כאשר היה תתנהג בצורה דומה לפייסבוק עצמה אך תוגבל לפי השכונות הפיזיות של המשתמשים.

לפי המידע אותו סיפקה פייסבוק, פיצ’ר ה-Neighborhoods יאפשר למשתמשים מעל גיל 18 בשכונה מסויימת להצטרף ל”שכונה” הוירטואלית שלהם שתופרד מהרשת החברתית הרגילה ואף תשתמש בפרופיל יעודי לשכונה ולא בזה המפורסם בפייסבוק עצמה. הפיצ’ר החדש יסתמך על המיקום הגיאוגרפי של המשתמשים, כאשר הם יוכלו להתחבר לשכונות קרובות, ולא רק לשכונה שלהם, על מנת לקבל ולחלוק בידע בטווח רחב יותר מהשכונה הפיזית שלהם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ממשק Facebook Neighborhoods (מקור פייסבוק)

פלטפורמת ה-Facebook Neighborhoods זמינה כיום למשתמשי פייסבוק בקנדה עם צפי להשקה ניסיונית בלבד בקרוב בארה”ב וללא צפי להשקה עולמית.

הרעיון מאחורי “פייסבוק שכונות” איננו חדש במיוחד לקהל הישראלי, כאשר כבר היום אפשר למצוא קבוצות פייסבוק או וואטסאפ יעודיות לשכונות ואפילו בניינים ספציפיים, שנועדו לתת פתרון נוח לשכנים השונים לדבר ביניהם על נושאים הרלוונטיים לשכונה או לבניין שלהם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים