נינטנדו מכרה קרוב ל-85 מיליון יחידות של קונסולת ה-Switch

לוגו Nintendo Switch צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

נינטנדו פירסמה היום (ה’, 6.5) את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון הראשון של 2021 ובהן חשפה כי מאז השיקה את ה-Nintendo Switch ב-2017, הספיקה החברה למכור 84.59 מיליון יחידות של הקונסולה, כשליש מהן נמכרו ב-12 החודשים האחרונים בלבד.

בסיכום השנה הפיסקלית האחרונה שלה, שהסתיימה ב-31.3.2021, מכרה נינטנדו 28.83 יחידות של קונסולת המשחקים, כשהיא רושמת זינוק של כ-37% במכירות משנה לשנה. בחברה מציינים כי מתוך נתון זה, תפסה קונסולת ה-Switch Lite שהושקה ב-2019 נתח של כ-30% מסך המכירות, עם נתון של 8.51 מיליון יחידות, מתוך סך של 14.7 מיליון שנמכרו מאז ההשקה המקורית לפני כשנתיים.

נזכיר כי ה-Switch Lite היא קונסולה ניידת בלבד, שאינה מסוגלת להתחבר לטלוויזיה כמסך חיצוני, ומגיעה עם מסך מעט קטן יותר בהשוואה לקונסולת ה-Switch המקורית. היא גם נמכרת במחיר נמוך יותר, ובישראל תוכלו למצוא אותה במחיר של כ-950 שקלים מהיבואן הרשמי, זאת מול מחיר של כ-1,550 ש”ח עבור הקונסולה הרגילה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

Switch Lite (תמונה: Nintendo)
Switch Lite (תמונה: Nintendo)

העליה במכירות קונסולות ה-Switch הובילה גם לעליה במכירות המשחקים, ובנינטנדו מדווחים על צמיחה שנתית של 36.8% במכירות התוכנה ב-12 החודשים האחרונים, עם סך של כ-231 מיליון יחידות. בולט במיוחד הוא המשחק אנימל קרוסינג (New Horizons), שצבר מכירות של 20.85 מיליון יחידות בשנה האחרונה, כאשר אחריו ברשימה אפשר למצוא את מריו קארט 8 דלוקס עם 10.62 מיליון יחידות, את סופר מריו 3D עם 9 מיליון יחידות ואת Ring Fit Adventure עם 7.38 מיליון יחידות.

את השנה הפיסקלית שלה (מרץ 2020 – מרץ 2021) סיכמה נינטנדו על הכנסות בגובה 1.76 טריליון ין (כ-16.1 מיליארד דולר), המשקפות עליה שנתית של כ-34.4%. הרווח התפעולי עמד על 640.6 מיליארד ין (כ-5.86 מיליארד דולר), עליה של כ-82% משנה לשנה.

השוואת מפרטים