טיזר חדש ל”דברים מוזרים 4″ מחזיר אותנו לילדותה של אילבן

מילי בובי בראון מתוך “דברים מוזרים 3” (תמונה: Netflix)

עברו כמעט שנתיים מאז שוחררה העונה השלישית של “דברים מוזרים” (Stranger Things) וכולנו חיכינו בציפייה לחדשות הנוגעות לעונה החדשה. כעת, נטפליקס שיחררה טיזר קצרצר לעונה 4, הנראית מסתורית ואפלה במיוחד.

הטיזר החדש נמנע מלחשוף מתי והיכן תתרחש העונה החדשה, ובמקום בוחר להראות לנו פלאשבק למכון בו גדלה אילבן/11 (מילי בובי בראון) בילדותה. במכון, נראים מספר ילדים כשפני ניסיונות של ד”ר מרטין ברנר (מת’יו מודין). ברנר פונה אל הילדים, אשר מכנים אותו “אבא”, ומבטיח להם כי תיכנן עבורם משהו מאוד מיוחד. משם, המצלמה מתמקדת על חדר מספר 11, כאמור החדר בו הוחזקה אילבן.

נראה מכך כי העונה תמשיך לחקור את ילדותה של אילבן ואף ייתכן כי בדומה לעונה 2, נזכה לראות עוד ילדים בעלי כוחות עימם גדלה. השאלות הגדולות מהעונה הקודמת עדיין נשארות באוויר, ובעיקרן מה גורלו של השריף הופר. בטיזר הראשון ששוחרר עוד בפברואר 2020 כבר נרמז לנו כי העונה תיקח אותנו בחלקה לרוסיה, שם ייתכן והופר מוחזק, בהנחה די ברורה שלא באמת מת בסיום העונה השלישית.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הטיזר החדש הוא השני מבין ארבעה שצפויים לעלות לקראת עליית העונה, אך טרם ברור אם השניים הבאים יסתפקו גם בהצצות קצרות ומרומזות בלבד, או שנוכל לחזות בקרוב בטריילר יותר מקיף לעונה, שתאריך עלייתה טרם נמסר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים