מיקרוסופט תתחרה בזום עם פתרון ביתי לשיחות וידאו

פלטפורמת ה-Microsoft Teams for Home (מקור מיקרוסופט)

מיקרוסופט (Microsoft) משיקה גרסה ביתית לפלטפורמת ה-Microsoft Teams העסקית של החברה, אליה אפשר להתייחס כ-Teams for Home. הגרסה הביתית מיועדת לספק פתרון חדש לצורך בשמירה על קשר בין חברי המשפחה ותתחרה בפתרונות אחרים בשוק, בהם אפליקציית Zoom, שצברה פופולריות שיא בזמן מגפת הקורונה.

פלטפורמת ה-Microsoft Teams הושקה ב-2016 בתור פתרון “הכל באחד” לעסקים וארגונים המשלב פתרון צ’אט יעודי, שיחות וידאו, אחסון קבצים ועוד. אל הגרסה הביתית אפשר להתייחס כהמשך לפתיחת שיחות הוידאו של Teams למשתמשים ביתיים ב-2020, צעד שהגיע כתוצאה מהעלייה בשימוש בשירותי וידאו מרובי משתתפים בזמן מגפת הקורונה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הפעם נראה כי מיקרוסופט רוצה להפוך את Teams לפתרון תקשורת “פנימי” מקיף יותר עבור משפחות, שיאפשר ביצוע שיחות וידאו מרובות משתתפים כפי שהם עושים זאת כיום בפתרונות מתחרים כמו זום. במיקרוסופט מציעים גם יכולות מיוחדות, דוגמת ה-Together mode (“מצב ביחד”), המשנה את תצוגת החלונות המרובים בשיחות וידאו לשיחות וירטואליות מותאמות אישית בסביבות כמו בתי קפה, טרקלין ועוד, היוצרים חווית שיחה משופרת למשתמשים.

“מצב ביחד” בשיחות וידאו מרובות משתתפים (מקור מיקרוסופט)

משתמשים העובדים כבר היום עם Teams בעבודה שלהם יזכו לראות בגרסה הביתית אפשרויות נוספות, בהן מערכת צ’אט יעודית המאפשרת לבני המשפחה לדבר אחד עם השני. בניגוד לגרסה העסקית, בגרסה הביתית שילבה החברה בצ’אט יכולות נוספות כמו שליחת אמוג’י, הנפשות ועוד.

בנוסף ליכולת לדבר בין בני המשפחה בשיחות וידאו או צ’אט, מערכת ה-Teams For Home החדשה תאפשר ליצור שאלונים ו”משימות” בין בני המשפחה לתכנון פעילויות שונות, החל מרשימות קניות ועד “דרישה” לנקות את הבית שתישלח למשתמש ספציפי בקבוצה המשפחתית.

ממשק ה-Teams הבייתי (מקור מיקרוסופט)

הרעיון מאחורי השקת הגרסה הביתית ל-Teams פשוט למדי – אנשים המשתמשים בכל מקרה ב-Teams בעבודה שלהם ורגילים לממשק המערכת יוכלו לעבור בקלות ל-Teams גם עבור תקשורת בתוך המשפחה, עם הפרדה בין החשבון הביתי והעסקי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים