נטפליקס חושפת טיזר ראשון לטרילוגיית האימה “רחוב הפחד”

מתוך “רחוב הפחד” (תמונה: Netflix)

נטפליקס משיקה בקרוב טרילוגיית סרטי אימה חדשה בשם “רחוב הפחד” (Fear Street), אשר תעלה כאירוע שבועי לאורך חודש יולי.

“רחוב הפחד” מבוסס על ספריו של כותב “צמרמורת” (Goosebumps) ר.ל. סטיין, ומספרים סיפור המשכי המתרחש על גבי 300 שנים. הסיפור עוקב אחר עיר בדיונית בשם שיידיסייד שבאוהיו, ובה חבורת צעירים המגלה כי כל האירועים המזעזעים שהתרחשו בעיר קשורים זה לזה והחלו כבר לפני 300 שנה. כאשר הם מבינים כי הם עלולים להיות הבאים בתור למות, הצעירים מתחילים לחקור את ההיסטוריה המדממת של עירם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כל סרט בטרילוגיה ייקח אותנו אחורה בזמן לתקופה אחרת בתולדות העיר. הסרט הראשון יתרחש ב-1994, השני ייקח אותנו אל 1978 והסרט האחרון ירחיק עד תקופת ציד המכשפות ב-1666.

את שלושת הסרטים בטרילוגיה ביימה לי ג’יניאק (“צעקה: הסדרה”), אשר צילמה אותם בבת אחת לאורך קיץ אחד. הסרטים היו אמורים לצאת תחילה לאקרנים דרך אולפני פוקס המאה ה-20, אך המיזוג של החברה עם דיסני גרם לדחייה ולבסוף נטפליקס רכשו את זכויות השידור.

מתוך "רחוב הפחד" (תמונה: Netflix)
מתוך “רחוב הפחד” (תמונה: Netflix)

החדשות הגדולות ביותר הן כי על אף שספריו של סטיין דורגו כמתאימים לילדים, טרילוגיית הסרטים של נטפליקס תהיה מדורגת R, למבוגרים בלבד. סטיין סיפר כי הוא התרגש לראות את העיבוד החדש והבטיח שמדובר ביצירה מפחידה הרבה יותר ממה שציפה לה.

בטרילוגיה יככבו בין השאר גיליאן ג’ייקובס (“קומיוניטי”), אשלי צוקרמן (“היורשים”), אוליביה וולש (“Panic”) ושתי כוכבות “דברים מוזרים” – מאיה הוק וסיידי סינק.

סרטי “רחוב הפחד” ישודרו בנטפליקס בימי שישי במהלך יולי, 2021:

“רחוב הפחד 1” יעלה ב-2 ליולי
“רחוב הפחד 2” יעלה ב-9 ליולי
“רחוב הפחד 3” יעלה ב-16 ליולי


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים