הגיבורים המוקדמים ביותר בהיסטוריה נחשפים בטיזר ראשון לסרט “הנצחיים”

הנצחיים (תמונה: Marvel / Disney)

בעוד אנו ממתינים להתחלה הרשמית של השלב הרביעי של היקום הקולנועי של מארוול, שיפרוץ עם הסרטים “האלמנה השחורה” (Black Widow) ו“שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות”  (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) – מארוול משחררים טיזר ראשון לסרט נוסף, “הנצחיים” (Eternals).

הסרט עטור הכוכבים ינסה לבנות מחדש את המיתולוגיה של מארוול, ויציג בפנינו את הגיבורים המוקדמים ביותר בכדור בארץ. הטריילר לוקח אותנו אלפי שנים אחורה, כאשר מתיישבים מוקדמים בכדור הארץ נחשפו לראשונה לחללית של הנצחיים – גיבורים בני אלמוות אשר נשבעו להפוך את העולם למקום טוב יותר על ידי שיתוף בני האדם הפרימיטיביים בידע המתקדם שלהם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הנצחיים, כך מספר הטריילר, חיו תמיד בצללים ואף פעם לא נחשפו. הם סייעו לאנושות בעזרת כוחותיהם והגנו על כדור הארץ במשך כל ההיסטוריה. אך כעת, בפעם הראשונה יאלצו הנצחיים לצאת מן המחבוא בכדי להביס את אויבם העתיק ביותר, “הסטיות” (The deviants).

בכדי לקשר אותנו לציר הזמן בו אנו נמצאים, הטריילר מציג סצינה שמבהירה כי פלישת ה”סטיות” מתרחשת בהווה של היקום הקולנועי, לאחר מותו של טוני סטארק וסיום תפקידו של קפטן אמריקה סטיב רוג’רס. אחד הנצחיים, איקאריס (ריצ’ארד מאדן, “משחקי הכס”) מכריז בגאווה כי הוא יכול לשמש כמנהיג החדש של הנוקמים. הערה שכמובן גורמת לפרץ צחוק מצד שאר חבריו.

הסרט מורכב מקאסט גדול של שחקנים מוכרים, ביניהם אנג’לינה ג’ולי (“מליפיסנט”), סלמה הייק (“שומר הראש ואשת המתנקש”), קומיל ננג’יאני (“עמק הסיליקון”), ג’מה צ’אן (“עשיר בהפתעה”), קיט הרינגטון (“משחקי הכס”), בריאן טיירי הנרי (“אטלנטה”), בארי קוגן (“דנקרק”) ולורן רידלוף (“המתים המהלכים”).

על הסרט חתומה הבמאית קלואי ז’או, שהפכה לאחרונה לבמאית השניה בהיסטוריה שקטפה את פרס האוסקר לבימוי הטוב ביותר, על סרטה “ארץ הנוודים” (Nomadland). בהחלטת בימוי נדירה עבור מארוול, ז’או צילמה מרבית מן הסרט בלוקיישנים אמיתיים ונמנעה ככל שיכלה מלהוסיף רקעים ממוחשבים, זאת כדי לתת את התחושה כי הנצחיים היו שם לאורך כל ההיסטוריה האנושית, והיו תמיד חלק מהנופים המדהימים של עולמנו.

“הנצחיים” ינחת בבתי הקולנוע ב-5 בנובמבר, 2021.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים