ווסטרן דיגיטל הכריזה על SanDisk Professional – מותג אחסון מקצועי חדש

משפחת מוצרי ה-SanDisk Professional החדשה (מקור WD)

ענקית האחסון ווסטרן דיגיטל (Western Digital) הכריזה אמש (ד’ 27.5) במהלך אירוע ה-Flash Perspective המקוון של החברה, על השקת מותג ה-SanDisk Professional החדש, אשר מיועד כפתרון אחסון ליוצרי תוכן ואנשי מקצוע ומשלב בין מותג ה-SanDisk הפופולרי והמוכר של החברה ומותג ה-G-Technology לשוק המקצועי של WD שישתלב כחלק מהמותג החדש. בהכרזה הוצגו 3 פתרונות חדשים, בהם קוראי התקני זיכרון יעודיים מדגם PRO-READER, תחנת עגינה יעודית PRO-DOCK 4 וכרטיס CFexpress חדש ומהיר במיוחד.

קו מוצרי ה-SanDisk Professional החדש של WD משלב למעשה את מוצריה של G-Technology, בהם פתרונת ה-G-Drive, G-Raid ו-G-Speed Shuttle, עם פתרונות האחסון החדשים של SanDisk Professional הכוללים את:

  • כרטיס ה-PRO-CINEMA CFexpress VPG400 – כרטיס זיכרון CFexpress מקצועי ומוקשח המיועד לאנשי וידאו וקולנוע ומציע יכולת הקלטת וידאו בקצת מינימלי של 400MB/s.
  • קוראי התקני האחסון PRO-READER – סדרת קוראי התקני אחסון הכוללת 4 דגמים המיועדים לקריאה של התקני אחסון מסוג CFastTM, CFexpress, RED Mini-Mag וקורא משולב ל-CF/SD/MicroSD המגיעים כולם עם מחברי USB-C במהירות של 10Gbs.
  • תחנת העגינה PRO-DOCK 4 – תחנת עגינה המשתמשת בחיבור Thunderbolt 3 המיועדת לאנשי מקצוע ומשלבת כפי שהשם שלה רומז מקום ל-4 קוראי PRO-READER שונים בחלק הקדמי שלה המסוגלים לנצל את מלוא מהירות חיבור ה-Thunderbolt. בנוסף לקוראי הכרטיסים, תחנת העגינה תגיע עם חיבורי USB-C, USB-A, יציאת DisplayPort וחיבור רשת חוטי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ג’ים וולש (Jim Welsh), סגן נשיא בכיר ומנהל עסקי הפתרונות ללקוחות בחברת Western Digital, אמר:

הלקוחות שלנו מבססים את עבודת חייהם על מוצרינו. אנחנו מתכננים ויוצרים פתרונות לכל שלב בתהליך היצירה, תוך הבטחת חוויה מתואמת והרמונית למשתמש – כדי שיוכל לחסוך זמן ולהתמקד ביצירה עצמה. הרחבת משפחת המותגים שלנו עם השקת SanDisk Professional מאפשרת לנו להציע פתרונות מתקדמים לאנשים סביב העולם הנשענים על מיטב הטכנולוגיה הזמינה בכל רגע, לצורך עבודתם המספקת השראה.

משפחת מוצרי ה-SanDisk Professional המלאה (מקור WD)

זמינות ומחירים:

  • סדרת קוראי הכרטיסים PRO-READER, הכוללת את קוראי ה-CFast, CFexpress, RED MINI-MAG וקורא CF/SD/MicroSD משולב, זמינה במחירים של 90, 100, 200 ו-80 דולר, בהתאמה.
  • תחנת העגינה PRO-DOCK 4 זמינה במחיר של 500 דולר.
  • כרטיס ה-PRO-CINEMA CFexpress VPG400 יהיה זמין במחיר של 450 דולר לנפח של 256GB.

בדומה למוצרי ה-G-Technology הקיימים שנכללים במותג ה-SanDisk Professional החדש, מדובר באוסף פתרונות אחסון המיועדים למשתמשים מקצועיים המוכנים להשקיע סכומי כסף גבוהים בעבור מהירות ואמינות גבוהה במיוחד לעומת מה שניתן לקבל במוצרים המיועדים עבור השוק הביתי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים