ליאם ניסן שובר את הקרח במותחן אקשן חדש

ליאם ניסן מתוך “דרך הקרח” (באדיבות פורום פילם)

ליאם ניסן חוזר בסרט אקשן חדש, “דרך הקרח” (The Ice Road) שינסה להשכיח מאיתנו את החום הכבד של הקיץ ולרענן אותנו עם נופיה המושלגים של קנדה.

לאחר קריסת מכרה יהלומים בצפון קנדה, נהג סמי-טריילר הוותיק בדרכי הקרח נדרש להוביל משימת חילוץ בלתי אפשרית מעבר לאוקיינוס קפוא, כדי להציל חבורת כורים כלואה. בעודם נאבקים בסופה אימתנית ובקרח המפשיר הם עתידים לגלות שהסכנה האמיתית היא כזו שלא יכלו לצפות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הסרט מגיע מבית היוצר של ג’ונתן הנסליי, שכתב קלאסיקות אקשן כמו “מת לחיות 3” ו-“ארמגדון”. מלבד ניסן, מככבים גם לורנס פישבורן (“המטריקס”), אמבר מידת’אנדר (“לגיון”), מרקוס תומס (“להרוג את האירי”), הולט מק’קינלי (“מועדון קרב”), מרטין סנסמיר (“ווסטוורלד”) ומאט מקוי (לויד בראון המטורלל מ”סיינפלד”).

מלבד הסרט החדש, ניסן כבר עובד על שני סרטי אקשן נוספים. האחד, חידוש אמריקאי לסרט בלגי מ-2003 בשם “זכרונו של רוצח” (Memory of a Killer), והשני הוא סרט חדש של מארק וויליאמס איתו עבד ניסן ב”גנב עם כבוד” (Honest Thief).

“דרך הקרח” נרכש להפצה על ידי נטפליקס, אך בארה”ב בלבד. בארץ, הסרט יופץ לבתי הקולנוע על ידי פורום פילם ויוקרן החל מה-1 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים