בת’סדה חושפת את Starfield – המשחק המקורי הראשון שלה מזה 25 שנה

Starfield (תמונה: Microsoft)

בשנה שעברה רכשה חברת מיקרוסופט את סטודיו המשחקים בת’סדה (Bethesda) והבטיחה כי כל משחקיה יושקו בלעדית בקונסולת ה-Xbox. כעת, באירוע משותף של שתי החברות בכנס E3 הכריזו על המשחק החדש והמסקרן ביותר של בת’סדה – “סטארפילד” (Starfield).

מדובר במשחק המקורי הראשון שבת’סדה פיתחה מזה 25 שנה, שאינו מבוסס על עולם קיים כמו “Skyrim” או “Fallout”, ומנסה לפתוח פרנצ’ייז חדש לחלוטין. “סטארפילד” הוא משחק תפקידים אשר מתרחש בחלל, ובו נוכל ליצור דמויות מאפס ולחקור עימם עולם רחב וחסר גבולות בניסיון למצוא תשובות לשאלות החשובות ביותר לאנושות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

על פי במאי המשחק טוד האוורד, המשחק יכניס אותנו לנעליהם של קבוצת חוקרי החלל האחרונים ביקום, הנקראים “הקונסטלציה” (Constellation). זהו משחק עולם פתוח שבו כל האופציות באמת פתוחות לשחקן – מיצירת הדמות, דרך חקירת העולם ועד יצירת סיפורים מקוריים משלו, בנוסף לסיפור המרכזי של המשחק.

הטריילר ששוחרר אינו מציג יותר מדי, ולא מכיל הצצה למשחקיות עצמה. במקום, הוא מתמקד בהבטחת יצירת עולם רחב למדי שטרם נחקר על ידי בני אדם. הטריילר קורא לנו להצטרף למשפחת “הקונסלציה” ולעזור לה לגלות את המרחבים האינסופיים של החלל שיחתמו סופית את המסע לגלות מה עוד יש ביקום מלבדנו?

“סטארפילד” יגיע בלעדית ל-PC ולקונסולת XBos X/S ב-11 בנובמבר, 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים