מיקרוסופט מנחיתה את “סימולטור הטיסה” גם ב-Xbox

Flight Simulator (תמונה: Microsoft)

מיקרוסופט מרחיבה את סדרת המשחקים הארוכה ביותר שלה – “סימולטור טיסה” (Microsoft Flight Simulator) גם לקונסולת Xbox, לאחר כמעט 4 עשורים בהם היה זמין רק ב-PC.

המשחק החדש יאפשר לחובבי הטיסה להטיס שלל כלים בגדלים שונים, ממטוסים קלים ועד מטוסי סילון עצומים. השחקן יבחן את יכולותיו אל מול אתגרי רוח, עננים, מהירות, לחות, טמפרטורה, גשם וברקים. הטריילר החדש מציג את העולם היפהפה שבנו במיקרוסופט הנע סביב כל כדור הארץ ומכיל 2 מיליון ערים, מיליארדי בניינים, הרים, כבישים, שדות, אגמים ולמעלה מ-37 אלף שדות תעופה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מפתחי המשחק מבטיחים לשחזר את החוויה המציאותית של גרסת המחשב, הכוללת גם שינויי מזג אוויר בזמן אמת המבוססים על דיווחים מטאורולוגיים מהעולם האמיתי שישפיעו על הטיסה הוירטואלית. המשחק מעדכן עצמו לפי איזורים, וכרגע מזהה עדכוני לייב מארה”ב, אנגליה, אירלנד, יפן, צרפת, בלגיה והולנד.

מנויי Game Pass יוכלו להתקין מראש את המשחק כבר עכשיו לפני יציאתו בסוף יולי. עם זאת, המשחק שוקל הרבה אז אם יש לכם בעיית מקום עדיף לחכות ליציאתו הרשמית. גרסת המחשב, למשל, שוקלת כ-83 גיגה.

בנוסף, חברת בת’סדה, אותה רכשה מיקרוסופט, הכריזה כי היא עובדת על חבילת הרחבה לסימולטור שתהיה מבוססת על הסרט “אהבה בשחקים: מאווריק” (Top Gun: Maverick) עם טום קרוז. חבילת ההרחבה תעניק לנו את התחושה של להיות טייס בחיל האוויר האמריקני וצפויה לצאת באותו יום בו ישוחרר הסרט לאקרנים – 19 בנובמבר.

“סימולטור הטיסה” יצא לקונסולת Xbox X/S ב-27 ביולי, 2021.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים