הוכרז: TicWatch E3 – שעון ה-Wear OS החכם החדש של MOBVOI

שעון TicWatch E3 (מקור Mobvoi)

חברת MOBVOI, יצרנית מותג השעונים החכמים Ticwatch, הכריזה על שעון ה-TicWatch E3, הדור השלישי בסדרת שעוני ה-E של החברה המגיע עם מסך  LCD בגודל 1.3 אינץ’ ומשתמש במערכת השבבים Snapdragon Wear 4100 העדכנית של קוואלקום עם חיי סוללה של יום שלם.

שעון ה-TicWatch E3 החדש מחליף את דגם ה-TicWatch E2 הקודם, כאשר בדומה לשעון הפרימיום TicWatch Pro 3 של החברה, הוא משתמש במערכת ה-Wear OS של גוגל על גבי שבב ה- Wear 4100 העדכני של קוואלקום ומגיע עם מסך LCD בגודל 1.3 אינץ’ ברזולוציית 360×360.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

השעון החדש מגיע בעיצוב קל משקל של כ-32 גרם, כאשר הוא מיועד להיות שעון למשתמשים ספורטיביים עם תמיכה ב-3 מערכות מיקום שונות (GPS + GLONASS + Beidou), עמידות במים ואבק בתקן IP68 ומעקב אחרי למעלה מ-20 סוגי פעילויות ספורט שונות, יחד עם תמיכה באימוני HIIT (ר”ת high-intensity interval training), מעקב דופק רציף 24/7 ומד רווית חמצן בדם.

שעון TicWatch E3 (מקור Mobvoi)

יחד עם מערכת השבבים Wear 4100 העדכנית אפשר למצוא בשעון זיכרון מובנה בנפח 1GB עם אחסון 8GB, כאשר סוללת ה-380mAh אמורה להספיק, לפי החברה, לשימוש של יום שלם או עד יומיים עם שימוש במצב החיסכון.

שעון ה-TicWatch E3 החדש זמין במחיר של 200 דולר.

שעון ה-E3 החדש מעגל מעט את הפינות עם שימוש במסך LCD רגיל, אך מצליח לשלב את שבב ה-Wear 4100 העדכני והחזק של קוואלקום עם תג מחיר הנמוך ב-100 דולר לעומת שעון ה-Pro 3, שהיה השעון הראשון עם מערכת השבבים המשופרת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים