הוכרז: TicWatch Pro 3 GPS – שעון ה-Wear 4100 הראשון בעולם

שעון TicWatch Pro 3 (מקור Mobvoi)

חברת MOBVOI, יצרנית מותג השעונים החכמים Ticwatch, הכריזה על שעון ה-TicWatch Pro 3 GPS, הדור השלישי של שעון ה-Pro הייחודי של החברה המצוייד במסך 1.4 אינץ’ “כפול” המשלב תצוגת AMOLED צבעונית ו-FSTN LCD בשחור-לבן, המגיע כשעון הראשון בעולם המשתמש בשבב ה-Snapdragon Wear 4100 העדכני של קוואלקום לחיי סוללה של עד 45 ימי שימוש.

שעון ה-Pro 3 החדש מגיע כדור ההמשך של דגם ה-Pro 2020 אותו גם סקרנו באתר, כאשר הוא ישתמש במערכת ה-Wear OS בגרסתה המעודכנת של גוגל ובשבב ה-Wear 4100 החדש, המהווה את השדרוג הגדול ביותר של קוואלקום בעבור תחום השעונים החכמים. לפי החברה, השבב החדש מספק שיפור ביצועים גרפיים של 150%, שיפור ביצועי מעבד וזיכרון של 85% וחיי סוללה משופרים ב-25% בהשוואה לדור הקודם.

המאפיין הבולט ביותר של ה-Pro 3 נשאר זהה לדגמים הקודמים, כאשר הוא משתמש בטכנולוגיית המסך ה”כפול” של החברה בגרסת ה-Dual Display 2.0, המשלבת בין מסך AMOLED צבעוני בגודל 1.4 אינץ’ ברזולוציית 454×454, עליו מונח מסך ה-FSTN LCD המשני בצבע שחור-לבן, שנועד לשמש כמסך בסיסי וחסכוני יותר. באמצעות החלפה בין המסכים ושבב ה-Wear 4100 החדש, סוללת ה-577mAh של השעון תציע עד 3 ימים במצב רגיל ועד 45 ימים במצב חיסכון.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

שכבות שעון TicWatch Pro 3 (מקור Mobvoi)

שעון ה-Pro 3 החדש יגיע עם זיכרון בנפח 1GB עם אחסון 8GB ועמידות למים ואבק בתקן IP68, כשהוא מאפשר מעקב אחרי 10 סוגי פעילויות ספורט שונות ומעקב אחרי דופק, בתוספת רמת רוויית החמצן בדם ורמת הלחץ באמצעות חיישן ה-PPG המעודכן של Mobvoi.

לבסוף, הסיבה העיקרית לתוספת ה-GPS בשם השעון רלוונטית במיוחד בעבור משתמשים המבצעים פעילות ספורט מחוץ לבית. השעון החדש משלב 5 מערכות מיקום שונות הכוללות את ה-GPS המוכר בנוסף ל-Glonass הרוסי, Galileo האירופאי, Beidou הסיני ו-QZSS היפני, מה שיאפשר לשעון ה-Pro 3 החדש לספק מיקום מדויק יותר לעומת שעונים מתחרים.

שעון ה-TicWatch Pro 3 החדש זמין למכירה במחיר של 300 דולר, כאשר נכון לעכשיו אין צפי מחיר או זמינות בישראל.

שעון ה-Pro 3 ממשיך לשמור על המסך הכפול הייחודי של הסדרה, אך הדבר המעניין ביותר בדגם החדש הוא שבב ה-Wear 4100 המעודכן של קוואלקום, שמציע הבדל משמעותי לעומת ה-Wear 3100 ו-Wear 2100 הישנים של החברה שהיו עוד בשימוש בדגם ה-Pro 2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים