בזק משיקה אינטרנט במהירות 2.5 גיגה

נתבי בזק B Fiber (צילום: רונן מנדזיצקי) נתבי בזק B Fiber (צילום: רונן מנדזיצקי)

באירוע שערכה היום (ג’, 22.6) לעיתונאים הודיעה בזק כי תשיק חבילת אינטרנט חדשה במהירות 2.5 גיגה-ביט הנסמכת על רשת הסיבים האופטיים אותה היא פורסת בימים אלו בישראל. החבילה במהירות הגבוהה תגיע לצד נתב ה-B Fiber החדש של החברה, שיושק כבר החל ממחר, כשברקע חושפת בזק כי היא מצפה לעמוד בהבטחתה להגיע לכמיליון משפחות עם רשת הסיבים עד סוף השנה הנוכחית.

מהירות הגלישה החדשה מצטרפת לחבילה במהירות 1 גיגה אותה השיקה החברה בחודש מרץ האחרון, ותוצע למשתמשים כבר החל ממחר (ד’, 23.6), אך מי שיוכלו ליהנות ממנה יהיו רק המשפחות אשר אל בתיהן כבר הגיעה פריסת רשת הסיבים של בזק. החברה הודיעה הבוקר כי מספר זה עומד נכון להיום על 680 אלף משפחות ברחבי הארץ.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לפניכם בדיקת מהירת הגלישה אותה הדגימה בזק במהלך האירוע שלה:

כמה עולה אינטרנט במהירות 2.5 גיגה?

חבילה במהירות גלישה של 2.5 גיגה-ביט תוצע במחיר חודשי של 149 שקלים לתשתית בלבד, וללא ספק אינטרנט לו יש לשלם תשלום נפרד. בחברה מדגישים כי לרגל ההשקה תציע החברה מבצע ל-3 החודשים הראשונים, בהם תציע הנחה של 50% על המחיר המקורי, כלומר – 74.5 ש”ח לחודש.

בנוסף לעלות החודשית עבור התשתית, מציינת בזק כי נדרש מהמתחברים לרשת הסיבים שלה גם תשלום עבור ההתקנה, זה עומד היום על 12.5 שקלים בחודש למשך 36 חודשים (450 ש”ח בסה”כ) לבתים משותפים ו-900 ש”ח לבתים פרטיים.

נתב ה-B Fiber החדש אותו משיקה החברה על מנת לספק תמיכה במהירות הגלישה הגבוהה יוצע בעלות חודשית של 19.90 ש”ח. הנתב החדש מציע תמיכה ב-WIFI 6 ותומך בגלישה במהירות מירבית של 2.5 גיגה-ביט בחיבור קווי ישיר לרשת הסיבים, כאשר בבזק מבטיחים גלישה אלחוטית בכל רחבי הבית במהירות מירבית של 1 גיגה-ביט, תוך שהיא נעזרת במכשיר Mesh Fiber נוסף אותו היא משיקה במחיר 19.90 ש”ח, כשניתן לרכוש את נתב ה-B Fiber וה-Mesh Fiber בבאנדל במחיר חודשי של 34.90 ש”ח (במקום 39.8 ש”ח).

מוצר נוסף אותו תשיק החברה הוא ה-FTTR (ר”ת Fiber to the Room), המאפשר את הגעת הסיב האופטי בפריסה הביתית גם לחדרים שונים בבית, להרחבת מהירות הגלישה בתוך החדרים השונים בבית. את שירות ה-FTTR תציע החברה בעלות חודשית של 24.90 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים