אפליקציות אנדרואיד בדרך לווינדוס 11 דרך שיתוף פעולה בין מיקרוסופט, אינטל ואמזון

אפליקציות אנדרואיד על ווינדוס 11 (מקור מיקרוסופט)

מערכת ההפעלה Windows 11 שרק הוכרזה על ידי מיקרוסופט (Microsoft) מגיעה עם פיצ’ר גדול ומשמעותי במיוחד עבור המשתמשים שלה, היכולת להריץ אפליקציות אנדרואיד על ווינדוס, אותן הם יוכלו להוריד מחנות האפליקציות של אמזון (Amazon) ולהריץ אותן בזכות טכנולוגיית ה-Intel Bridge של אינטל (Intel).

אחד השינויים המשמעותיים ביותר בווינדוס 11 הוא היכולת שלה להריץ אפליקציות אנדרואיד ישירות ממערכת ההפעלה וללא צורך בתוכנות אחרות. את האפליקציות יוכלו המשתמשים להוריד מחנות האפליקציות Amazon Appstore שתשולב בתוך חנות האפליקציות של מיקרוסופט.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הצעד הבעייתי הוא לא המקום ממנו מורידים את האפליקציות אלא היכולת שלהן לרוץ על מערכות x86 במקום ARM בסלולר. בעוד שכבר היום ניתן לבצע זאת באמצעות אמולטורים המדמים אנדרואיד על ווינדוס, בווינדוס 11 מיקרוסופט משתמשת בטכנולוגיית ה-Intel Bridge של אינטל, המשמשת כמהדר (run-time post compiler), ומאפשרת לאפליקציות אנדרואיד לרוץ על מעבדי x86 באופן “טבעי”, בדומה לתוכנה רגילה, כאשר ניתן יהיה לבצע זאת לא רק על מעבדי אינטל אלא גם על מחשבים עם המעבדים של AMD.

הפעלת אפליקציית טיקטוק על ווינדוס 11 (מקור מיקרוסופט)

הצעד החדש של מיקרוסופט מחזק במידה ניכרת את החברה בתחרות שלה מול אפל ומערכת ה-macOS, המאפשרת למשתמשים להריץ כיום אפליקציות iOS לסלולר על מחשבי macOS. במקרה של ווינדוס מדובר על שימוש באפליקציות אנדרואיד שיפעלו בדומה לכל תוכנה רגילה בווינדוס 11 החדשה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים