ראש בראש עם בזק: פרטנר תציע אינטרנט במהירות 3 גיגה-ביט

שלט פרטנר צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת פרטנר הודיעה היום (ה’, 8.7) על שדרוג ה’פרייבט פייבר’, רשת האינטרנט מבוססת הסיבים האופטיים של החברה עם חבילת גלישה חדשה במהירות הורדה של עד 3 גיגה-ביט, מהירות הגלישה הגבוהה ביותר בישראל לשוק הביתי נכון לרגע זה. מהירות הגלישה החדשה תהיה זמינה לכלל הלקוחות במקומות בהם קיימת תשתית פרטנר פייבר.

כ~4 שנים אחרי השקת ה’פרטנר פייבר’ במהירות 1 גיגה-ביט, פרטנר משדרגת את מהירות אינטרנט הסיבים שלה, עם חבילה אותה היא מציעה ללקוחות פי 3 למהירות של עד 3 גיגה-ביט הורדה, זאת כחודש בלבד אחרי השקת מהירות ההורדה במהירות 2.5 גיגה-ביט אצל בזק המתחרה ומהירות של 1 גיגה-ביט ב-HOT Fiber.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הדגש של פרטנר בנושא אינטרנט הסיבים שלה הוא כי מדובר בחיבור סיבים פרטי, או בצורה פשוטה יותר חיבור סיבים בטכנולוגיית P2P (ר”ת Point to Point) בה מחברים סיב אופטי פרטי לכל משתמש עד הבית, זאת בניגוד לחברות המשתמשות בטכנולוגיית GPON (ר”ת Gigabit Passive Optical Network) המתחרה בה מגיע סיב עד הבניין ואז הוא מפוצל ומתחלק בין הדירות השונות.

תמיר אמר, המשנה למנכ”ל פרטנר ומנהל פעילות הסיבים, מסר:

פרטנר מקדמת את ישראל במדדים העולמיים לפרישת סיבים אופטיים, ואנחנו שמחים על כך שהשוק הולך אחרינו, לטובת סטארט אפ ניישן כולה. המרוויחים הגדולים הם צרכני התקשורת, והיום, יש לפרטנר יותר לקוחות סיבים מלכל חברה אחרת בישראל.
תשתיות תקשורת מתקדמות מצמצמות פערים סוציו-אקונומיים וגיאוגרפיים ומניעות את הכלכלה, ולכן צריכות להיות נגישות לכולם. אנחנו פורשים בכל הארץ, ובכל מקום שנגיע אליו עם תשתית הסיבים, נפעל לאפשר לכל אחד ואחת לשדרג לפרייבט פייבר, כפי שעשינו בנהריה, אילת, שדרות, באר שבע, אשדוד, חיפה, קריית מוצקין, עפולה, ירושלים, תל אביב, ראשון לציון, פתח תקווה ובעוד עשרות ערים.

חיבור ה’פרייבט פייבר’ המעודכן פרטנר במהירות הורדה של 3Gbps והעלאה של 150Mbps זמין במחיר חודשי של 259 ש”ח, כאשר המחיר כולל ספק ותשתית עם התקנה בחינם. עם החבילה החדשה, פרטנר מציעה כיום 4 חבילות סה”כ:

  • מהירות הורדה 300Mb והעלאה 30Mb ב-90 ש”ח.
  • מהירות הורדה 600Mb והעלאה 60Mb ב-100 ש”ח.
  • מהירות הורדה 1Gb והעלאה 100Mb ב-120 ש”ח.
  • מהירות הורדה 3Gb והעלאה 150Mb ב-259 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים